Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op januari 29, 2014, 12:36:38
Ton is dus ook niet gek op Henk Wust...

Tja, die bouwt echt uit kunstenaars perspectief. Zelf vind ik het geweldig, maar goed, you love it or you hate it. Een tussenweg schijnt daar niet in te zijn ;)

De modeltreinbaan in het Orgelhuis vroeger in de Efteling is de aanleiding geweest dat ik als 11 - 12 jarige een modelbaan wilde , heb daardoor tot mn 16e een Meuklin baan gehad.

En om on-topic ook nog iets te zeggen, als je naar afbeeldingen van die oude vissersdorpen kijkt waren die ook meestal nogal eentonig van kleur. Als ze al felle of bijvoorbeeld pastelkleuren hadden , dan was dat ook meteen het hele dorp.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

januari 29, 2014, 16:41:49 #692 Last Edit: januari 29, 2014, 16:43:26 by JohnT
Ander verfeffect voor wie het weten wil.

De foto is niet geweldig heb maar een simpel cameraatjes. Plaatje is 5X5 cm. Wat beige is is in werkelijkheid grijs verkeerde lichtbron ingesteld maar dat maakt voor het effect niets uit.

JohnT




Als je dit is wil proberen, het spul koop ik bij Pipoos het heet craquel? en het is van Talens.

Je smeert dit op het te behandelen stuk en laat het ten minste 45 minuten drogen. Daarna de verf erover. Dun laagje geeft fijne structuur dikke laag een grove structuur.

JohnT

Heb dat spul volgens mij nog wel staan...

Blauw, wit, zwart dakleer...



daklijntjes...


Kijk! Daar is over nagedacht.....dat dak dat wegloopt naar de muur op dat blauwe huisje!
Ipv schuin tegen de muur kwakken!

Ton
Erare humanum est

Heel goed Martin.
Leuke opstelling zo, ook zeer mooie (vieze) kleuren!
Apropos: moeten de Gazettes nog mee naar Rail?
Hans, liefhebber On30 + H0


Over 3 weken.
Van 21 t/m 23 februari a.s.
Hans, liefhebber On30 + H0

Moet effe zien of dat gaat lukken, anders maak ik het je wel over en gooi je ze maar bij de Mitropa stand achter de tafel....moet nog aardig wat klaar maken voor OntraX  ::) :P

Ik neem ze in ieder geval voor je mee.
Dan laat het maar weten bij wie ik de zooi moet droppen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Martin, je bent morgen toch in Oss?
Als je nog tijd over hebt, kopje leut derbij!
Hans, liefhebber On30 + H0

Komt voor elkaar!
Hans, liefhebber On30 + H0