Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Prima hoor van je..

Jan (niet de onze) vond het groene pandje geen ruk..
Ben er vanavond maar eens mee aan de slag gegaan, bladderende verf was idd wat overdone, beetje bij gewerkt met acryl en A/I washes...





Nieuwe 18' high gondolas kwamen binnen vandaag met 2 soundlocs in h0 voor een bash, uiteraard de postbode weer een paar knaken betalen..



en daklijntjes..




Hi Martin,

Wel even wennen een totaal ander gebouw qua kleuring op je baan.
Trouwens mooie korte gondola`s
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Gebouwen zien er goed uit, maar die Gondola's doen voor jouw standaard nog een beetje pijn aan de oogjes, zo vroeg op de morgen.   ;)


Het ziet er allemaal goed uit, mooie loc. Waar heb je die gondolas gekocht?

Mvg. Poul
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


februari 03, 2014, 15:29:28 #711 Last Edit: februari 03, 2014, 15:52:11 by Narrowon
Ik heb net in de USA een two car set (36,95 dollar) besteld. Het zijn twee 15' two truck Ore Cars van hout en ze zien er op de afbeelding erg mooi uit. Misschien is het mogelijk om, nadat ik ze ontvangen en bekeken heb, ze als voorbeeld te gebruiken om er nog een aantal zelf te bouwen.
Het voordeel is dat ze, net zoals die van jou, lekker kort zijn, dus je kunt er meer gebruiken op en kortere lengte.

morgan hill models

Mvg, Poul.





Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Poul heb je misschien 'n foto van die cars?
Hans, liefhebber On30 + H0

Maar eens verder dan met pandjes in elkaar jassen, volgende in een licht grijs, krijgt donkerder grijze deuren, ramen en andere delen...









Na deze nog 2 op dit stuk baan, Johns Garage en de watertoren, uiteraard een lading daken, raampjes en deurtjes maar het schiet aardig op. Volgende week maar eens beginnen met de pandjes op de werf  zelf

En een bonus plaatje


Die bonus plaatje is greet!
Mooie Loco Martin.
Je krijgt steeds beter 'n beeld van jouw modules hoe die eruit gaan zien.
Maar ik wacht op de finale: Ontraxs.
Hans, liefhebber On30 + H0

Die kinderkoppies blijven geweldig en het kleuren pallet bevalt mij erg goed Martin, jammer dat we niet wat dichter bijelkaar wonen , kwam ik je wat helpen om de deadline te halen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De foto's zijn weer geweldig Martin. Blijven de huisje zo los staan, of worden ze tzt vastgezet alsof ze gefundeerd zijn?

Hans, voor wat betreft die 'Two Truch Ore Cars' hier een link  http://www.morganhillmodels.com/MHM128OreCar.html  Ik krijg hem niet anders dan zo, dus je moet hem even overtypen.

Je kunt ook via google naar 'Morgan Hill Models Home Page 0n30 Scal Model Railroads kits' gaan, dan naar '0n30 Scale Model Trains'gaan en dan bovenin de balk 'Rolling Stock Kits' kiezen. Het is dan het eerst plaatje. Ik hoop dat het zo lukt.

Mvg, Poul
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Thanks.
Het zijn bjoeties!
Hans, liefhebber On30 + H0

H? Hans, ik zie dat er nu wel rechtstreeks op de link geklikt kan worden, des te beter.
Ja ze zijn mooi en ideaal voor een kleine baan. Ze lijken wel wat op die Martin heeft.

Mvg. Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Zijn nog korter deze...Boulder Valley Models heeft ook leuke 18' dingen..