Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: dutchbuilder op augustus 17, 2016, 15:14:22
Valt best wel mee Martin.
Ik heb hier diverse hulpstukken voor de draaibank uit China en die zijn uitstekend.
Maar we zijn op dit apparaat vlug uitgepraat want; Does not ship to Netherland

Ton

Er zijn er genoeg die wel naar NL verschepen, maar het is moeilijk het kaf van het koren te scheiden, kende ik maar iemand die er een heeft uit China en die er tevreden mee is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zeg ook niet dat het rommel is, er worden aardig wat machines in Nederland aangeboden die made in China zijn, alleen is de nazorg en fijn afstelling wel vaak door het NL importerende bedrijf gedaan..het zal toch ergens in zitten dat een Trotec 4x zoveel centen kost. Kijk een accuschroever van de Gamma doet het ook, maar werk toch zelf liever met Festool..

Citaat van: milocomarty op augustus 17, 2016, 17:30:48
Zeg ook niet dat het rommel is, er worden aardig wat machines in Nederland aangeboden die made in China zijn, alleen is de nazorg en fijn afstelling wel vaak door het NL importerende bedrijf gedaan..het zal toch ergens in zitten dat een Trotec 4x zoveel centen kost. Kijk een accuschroever van de Gamma doet het ook, maar werk toch zelf liever met Festool..

Helemaal gelijk Martin , alhoewel Trotec echt aan de bovenkant van de prijzen zit, dat was ik sowieso niet van plan , maar veel van de lasers die hier 3-4000 kosten zijn exact dezelfde machines als die van 1500 direct uit China. Denk dat ik straks toch ga voor meer geld uitgeven en zeker weten , alleen als je dan dubbel betaald voor exact dezelfde machine is wel zuur.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N
















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie wandvulling Jan.
Je krijgt een goede sfeer van een industrieel gebied zo.

Ton
Erare humanum est

word mooi Jan

is dat een down town deco kit die je heb verzaagd?

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Dank jullie wel mannen, sorry dat er geen Nederlands commentaar bij is , was meer van het knippen en plakken van mijn website gisteren.

Citaat van: moonlicht op januari 25, 2017, 11:18:24
word mooi Jan

is dat een down town deco kit die je heb verzaagd?

Cor

Ja dat is een Downtown Deco kit die ik heb verzaagd cor , heb er nog een aantal liggen voor ooit in de grotere stad maar die blijven 4 hoog.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Pictures say a thousand words. ;D
Kan jij niet tegen op typen. >:D

Ton
Erare humanum est

Nog een gebouwtje voor mijn baan Blair Line's Ernie's Gas Station




























3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

























3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

fraaie toevoeging op de baan.

Ton
Erare humanum est

Mooi geheel zo bij elkaar. Goed gelukt.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30