Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beste Jan.
Het gebouw links gaat nog wel, maar wat rechts staat is een stuk minder.
De begane grond valt nog wel mee en met het toevoegen van details kan het er alleen maar beter van worden.
De eerste en tweede en derde etage deze ramen zijn wat grof en het ziet er allemaal het zelfde uit.
Het zou juist leuk zijn als er een raam dicht gemetseld zou zijn. en een raam vervangen door een andere vorm.
Aan dit gebouw kan nog genoeg details aanbrengen om het mooier/leuker te maken.

over het algemeen zien de gebouwen er wel goed uit.

Zijn maar achtergrond gebouwen Ronald , en het zijn fabrieksgebouwen die nog in gebruik zijn , komen nog wat meer gebouwen bij.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik had de Dubois Store al gebouwd daar hoort ook het Dubois huis bij.



De onderdelen en instructies.


Gebraced in de primer gezet en een eerste laag verf , Vallejo Air Pale Blue Grey, niet gespoten maar met het kwastje.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo man, hoeveel van die dingen heb je op de plank liggen ? Wel mooi dat je de zin weer te pakken hebt..

augustus 16, 2016, 20:24:52 #634 Last Edit: augustus 16, 2016, 20:34:44 by Janbouli
Citaat van: milocomarty op augustus 16, 2016, 18:57:02
Zo man, hoeveel van die dingen heb je op de plank liggen ? Wel mooi dat je de zin weer te pakken hebt..

Lasercut  niet zo veel meer  ;) , maar wel nog wat Hydrocal van Downtown Deco en nog wat plastic. En idd wel weer een beetje zin er in, beetje Olympische Spelen kijken en tegelijk wat bouwen.

Allemaal N-schaal, H0 in een andere kast.


3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Beetje puzzelen.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jij zal je, zo te zien, voorlopig niet vervelen. ;D

Ton

Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:46:28
Jij zal je, zo te zien, voorlopig niet vervelen. ;D

Ton

De meeste van die plastic kits zijn pas voor als ik met Kansas City bezig ben , kan nog lang duren. Maar er zijn nog veel lasercuts te koop , en misschien koop ik zelf wel een lasersnijder.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op augustus 16, 2016, 20:48:24
Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:46:28
Jij zal je, zo te zien, voorlopig niet vervelen. ;D

Ton

De meeste van die plastic kits zijn pas voor als ik met Kansas City bezig ben , kan nog lang duren. Maar er zijn nog veel lasercuts te koop , en misschien koop ik zelf wel een lasersnijder.

Heb ik ook wel eens naar gekeken.
Voor drie ruggen heb je er al een.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:52:14
Citaat van: Janbouli op augustus 16, 2016, 20:48:24
Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:46:28
Jij zal je, zo te zien, voorlopig niet vervelen. ;D

Ton

De meeste van die plastic kits zijn pas voor als ik met Kansas City bezig ben , kan nog lang duren. Maar er zijn nog veel lasercuts te koop , en misschien koop ik zelf wel een lasersnijder.

Heb ik ook wel eens naar gekeken.
Voor drie ruggen heb je er al een.

Ton

Uit China veel minder maar je moet maar net weten welke , die hier 3000 kosten heb je dan voor 1500.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die graveer laser machines bij Banggood heb je niets aan als je wil snijden.
Die blauwe lasers zijn net niet krachtig genoeg om door mm triplex heen te gaan.
Je zal echt iets moeten zoeken met een gas laser.

Ton
Erare humanum est


dat is een mooi apparaat.

Ton
Erare humanum est

Hmm, heb zo mijn bedenkingen bij dat Chinese spul, vooral als het er rechtstreeks vandaan komt (lijkt me in dit geval). Bij een laser is de fijnafstelling etc. toch wel van groot belang...

Valt best wel mee Martin.
Ik heb hier diverse hulpstukken voor de draaibank uit China en die zijn uitstekend.
Maar we zijn op dit apparaat vlug uitgepraat want; Does not ship to Netherland

Ton
Erare humanum est