Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ach ,iedereen heeft zo wel eens een artistiek dipje.
Alleen bij Jan lijkt het dipje te komen door 1 van de zovele medische missers van tegenwoordig.

Ton
Erare humanum est

Als eertse wil ik je strekte en beterschap wensen Jan.

Je feed mill en beton platen zien er al goed uit, ook de achtergrond platen zijn heel mooi.

Die had ik nog niet meegekregen. Hopelijk gaat het snel beter Jan, die ouwe van mij ging met CO2 bijna het hoekje om..dat verdwijnt nl alleen als je longen het ook aankunnen..

Bedankt voor de goede wensen mannen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Pvd Jan, wat vervelend zeg.... Sterkte en een voorspoedig herstel!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Niet veel gedaan de laatste week , te warm boven en dat helpt de kortademigheid niet, maar wel een kavel grond naast de mill van gras voorzien.





3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi Jan ben je morgen thuis kom eens langs .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf



Gisteren 2 plastic gebouwen in elkaar gezet , wist ik meteen weer waarom ik lasercut houten kits zo veel leuker vind.





3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het is niet mis maar ik begrijp je .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik kan me er ook iets bij voorstellen.
Niks mis mee maar past niet in het geheel.
Heeft iets met het uitsteken van een zere duim te maken.

Ton
Erare humanum est

Ik moest wat van dit soort gebouwen hebben voor in het stadje Clay Center, en als ik ooit aan Kansas City begin dan heel veel bakstenen gebouwen , maar de bouwpakketen van Pola, Kibri, Walthers , tja ze zijn okay ,maar je kunt er je ei niet in kwijt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die DPM kitjes zijn ook het simpelste van wat je van een plastic gebouwtje kunt verwachten. Maar er zullen vast ook wel meer gedetailleerde kitjes zijn met los ingezette ramen en zo.

Auhagen is ook een merk met aardige kitjes maar wel meer europees. Goed materiaal om te kitbashen.

JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 15, 2016, 09:53:23
Die DPM kitjes zijn ook het simpelste van wat je van een plastic gebouwtje kunt verwachten. Maar er zullen vast ook wel meer gedetailleerde kitjes zijn met los ingezette ramen en zo.

Auhagen is ook een merk met aardige kitjes maar wel meer europees. Goed materiaal om te kitbashen.

JohnT

Die DPM hebben tenminste nog raamspijlen die een beetje op maat zijn , de Duitse meuk is allemaal veel te lomp zeker in N-schaal, en het blijft in elkaar plakken , bovendien zijn plastic zeker zo duur als lasercut, tenzij we het hebben over FSM of iets dergelijks hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N