Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dat pand bij je kruising is erg mooi zeg!  :o
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Volg, kijk, weinig tijd om te posten..

Jan, over de grasjes..miet slecht maar ik zou al te harde contrasten voorkomen als ik jou was..niet teveel hard groen me contrasterend beige. Mix and match de vezels..

Martin je bedoeld het korte gras denk ik , met de 2 verschillende kleuren groen, denk dat ik daar over heen nog een kleur ertussenin aanbreng , of wat zou jij doen?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Denk zelf altijd effe na over hoe iets eruit ziet en gooi dan laag over laag. Ook niet helemaal waar maar op de bodemkleur begin ik meestal met korte groene met daarna wat korte beige. Soms weer een korte groene en dan naar lang. Probeer gewoon niet alles te vullen en werk wat meer met druppels/ polletjes..

Wat backdrops eerst getaped om te bekijken en daarna met lijmstick vastgelijmd.











3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N











3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

En nog een stukje gras achter Jacobs Welding gedaan. Het gras en de wegen bind de scenes mooi samen.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er heel mooi uit Jan de achtergrond mag er wel zijn gewoon super het gras perfect uit zien .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wordt mooi zo, die achtergronden zijn die zo tw koop of heb je een panoramafoto gebruikt. Lijkt zo omdat het allemaal kleine velletjes zijn?

JohnT

Die waren te koop John , maar bedrijf is gesloten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo ver mijn gezondheid het toe laat ( het is erg benauwd op mijn treinkamer en ik heb veel last van kortademigheid ) ben ik begonnen aan het plaatsen van de X-cel Feed Mill. Deze komt op betonplaten , hier de eerste foto's van de werkzaamheden.





















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi Jan .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: milocomarty op juli 12, 2016, 17:42:25
Toch nix ernstigs  ???

Ik dacht dat ik het hier verteld had , maar zou zo maar kunnen van niet. Ik heb 6 weken geleden een liesbreuk operatie ondergaan , alles prima verlopen , behalve dat ik na een dag of 6 heel veel pijn aan borst en schouders had , in overleg met mijn huisarts dachten we dat het kwam door CO2 gas wat in de buikwand gepompt word om plaats te maken voor de kijkoperatie en een restant van dat gas moet dan eigenlijk door de huid en spieren verdwijnen. Bij de controle van de liesbreuk vertelde ik gelukkig dat ik zoveel last had gehad van dat CO2 , waarop de chirurg zegt dat dat CO2 in de eerste uren na de operatie verdwijnt , hij wist eigenlijk meteen wat het wel was en heeft me naar de eerste hulp gestuurd waar ik na bloed tests en een scan meteen opgenomen werd ter observatie. In beide longen embolie waarschijnlijk door de operatie. Afijn , gelukkig geen hoge klasse embolie maar toch 2 weken veel pijn gehad en nu nog steeds kortademig , heel snel moe en van de bloedverdunners oedeem in mijn benen. Kortademig en moeheid moet verdwijnen als de longen zich herstellen , en de dikke benen als ik met de bloedverdunners mag stoppen.

Heb veel geluk gehad dat ik het CO2 gas ter sprake bracht , op dat moment voelde ik me namelijk best wel goed en zou ik daarna naar mijn werk zijn gegaan, het had anders af kunnen lopen.

Zo , en nu verder , weet niet of het door de bloedverdunners komt of door het besef dat ik niet zo sterk ben dan ik altijd gedacht heb , maar heel fijn voel ik me niet , zal niet zeggen depressief maar toch weinig zin om iets te ondernemen.

Hopelijk wordt dat de komende tijd weer beter, ik beperk me nu tot iedere dag een paar keer naar de treinkamer gaan en wat kleine dingetjes doen, en ik ben ook weer begonnen met werken , paar dagen per week een paar uur per dag.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sterkte en beterschap Jan.

Kan zelf ook nergens toe komen maar dat heeft met het weer te maken en is hoop ik van voorbijgaande aard.

JohnT