Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


Het licht zou je iets moeten dimmen. Zo lijkt het een Spaanse eet tent ;). Inderdaad wat opschriften op de ramen en een menu kaart (op een standaard bij de deur) zou het helemal af maken.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op januari 09, 2016, 11:52:58
Het licht zou je iets moeten dimmen. Zo lijkt het een Spaanse eet tent ;). Inderdaad wat opschriften op de ramen en een menu kaart (op een standaard bij de deur) zou het helemal af maken.

Het licht is zoals gezegd op de foto veel en veel scherper dan in het echt , wat opschrift betreft moet ik even kijken of ik wat heb, uithangbord of zo lijkt me ook wel okay.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Van de week begonnen aan de bouw van een N-schaal en H0 gebouw tegelijk , Bar Mills Mooney's Plumbing Emporium.





















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Citaat van: milocomarty op januari 15, 2016, 01:02:53
Plannen in een maatje groter ?

Zit wel in de planning , maar plannen is niet mijn ding  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Anders formuleren dan maar, zit je te denken aan een maatje groter  ??? :P

We worden ook een dag ouder Martin en we willen nog lang met de hobby verder denk ik zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: milocomarty op januari 15, 2016, 14:55:38
Jaja, dan kun je beter gelijk in Fn3 beginnen  :P

Ben wel iets ouder dan jij bent Martin , maar nog niet zo oud  ;) , maar idd aan het denken om een H0 baantje er bij te bouwen , ik heb nog plaats in de keuken ;D

Ben aan het zoeken voor een goed maar betaalbaar tuinhuis , een grote.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Yo man, als je dat nu met Ger aanpakt weet ik nog wel een plekkie voor jullie..

Nou ik denk aan mijn zolder de laatste tijd maar het probleem is je kunt er niet recht op staan maar ik zie banen waar nog minder plek is , om de muren heen laten lopen en in het midden met een stoel of zo .

Maar Martin je maakt me wel een beetje nieuwsgierig  ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger een aardig idee maar denk wel goed na. Je zegt zelf we worden ook een dagje ouder, het kromlopen op een zolder is dan geen pretje en zorgt ervoor dat het werken aan de baan je tegen gaat staan.

JohnT

Toen ik nog bij mijn inmiddels overleden ouders woonde, had ik de baan ook op zolder.
Hoe vaak ik mijn kop gestoten heb aan die #%$#$^%&#^%# balken.
Ben je voorovergebogen aan de rails bezig.
Kom je zonder na te denken omhoog......knal!!
tweet tweet tweet *********

Ton
Erare humanum est