Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


Uitzichten over Manhattan zoals het er nu bij ligt.











3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


geen woorden voor super ziet er mooi uit

gr rien

Dank jullie , nou kleine mensjes, kleine autootjes en andere details.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie boompies, weinig auto's en mensjes....................wat extra detail op de zichtpunten..................leegte is ook een sterk punt


Mooi jan ziet er super uit man  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: milocomarty op november 20, 2012, 02:08:56
Mooie boompies, weinig auto's en mensjes....................wat extra detail op de zichtpunten..................leegte is ook een sterk punt

Ja zeker vooraan komen nog wat boompjes en dan de wat mooiere, en wat lantarenpalen  en het is midden in een Amerikaans stadje , daar zie je toch wel behoorlijk wat auto's zeker in 1960.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: JohnT op november 20, 2012, 03:00:21
Mooi Jan, wat heb je toch lekker de ruimte met N.

JohnT

Yep , das het lekkere van N-schaal, de ruimte die ik heb is volgens mij ongeveer hetzelfde als die van jouw. Nadeel is toch wel dat detailleren net wat moeizamer gaat, voordeel weer dat dat niet zo opvalt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Klopt helemaal wat ik zelf ook nog wel een voordeel vind in H0 en groter is doordat je niet veel ruimte hebt  hoef je ook niet zo veel te investeren om de boel in te richten minder rails, wissels, scenery e.t.c.

JohnT

Citaat van: JohnT op november 21, 2012, 08:25:00
Klopt helemaal wat ik zelf ook nog wel een voordeel vind in H0 en groter is doordat je niet veel ruimte hebt  hoef je ook niet zo veel te investeren om de boel in te richten minder rails, wissels, scenery e.t.c.

JohnT

Ja klopt, gelukkig zijn de meeste N spullen dan weer wat goedkoper dan H0, maar ik denk dat idd N duurder is per vierkante meter layout. Geld is gelukkig ( nog ) geen probleem voor mij, en de hele reden dat ik in amerikaans begonnen ben is de Santa Fe super Chief, en in N-schaal kan ik die straks in vol consist rijden ,  in H0 is deze compleet denk ik meer dan 4 meter , zeker met ABBA .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er Amerikaans uit  ;D, Jan (thumbs up)

Ga je nog iets doen met houten electriciteitspalen?
Over.

Jeroen

Citaat van: J J H S op november 21, 2012, 13:28:06
Ziet er Amerikaans uit  ;D, Jan (thumbs up)

Ga je nog iets doen met houten electriciteitspalen?

Ja die moeten er ook nog komen , zit nu even te twijfelen tussen dit stuk baan echt ver af maken of verder gaan met het grotere werk zodat ik wat meer kan rijden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik zeg: rijden!!!

Als je niet kunt rijden gaat de lol er af imho.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop