Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Waar zie je dat ie 2A is, in principe plenty voor een trein in de keerlus..

Maar het maakt dus niet uit dat de centrale veel meer is dan 2A?

Overigens wat gegoogled en tot de conclusie gekomen dat de Tams KSM-1 onder de categorie goedkoop = duurkoop valt.

Misschien even naar Aken rijden en daar kopen , is wat duurder maar dan heb iker advies en garantie lokaal bij.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Citaat van: Janbouli op december 02, 2014, 13:14:42
Maar het maakt dus niet uit dat de centrale veel meer is dan 2A?

Neen, stroom wordt niet geduwd, maar afgenomen.
Dat een centrale 8A kan leveren, betekent simpelweg dat er een stuk of acht afnemers van 1A mee kunnen worden gevoed.

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dank jullie beide.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb alles al vast bedraad , gisteravond op Ebay.de geboden op 2 Lenz LK200 KSM's, nu hopen dat ik er minstens 1 van win.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die van Lenz gingen bijna net zo duur de deur uit als nieuwe . Heb net de knoop door gehakt en er een van Digikeijs besteld , wel van een shop uit Heerenveen , dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen, wat weer 8,75 scheelde met de shop van Digikeijs zelf.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Met wat ik lees op BNLS een verstandige keuze :)

Vandaag mijn nieuwe DCC centrale binnen gekregen, en nou weet ik dat sommigen van jullie niet kapot zijn van MRC maar Duplex Radio voor de helft van de prijs van Digitrax  ( ebay 300 dollar  en niets bij hoeven te betalen dankzij een verkoper die weet hoe het moet ) en een aanbeveling van Mike Fifer  ( Fifer Hobby is een van de grotere winkels in N-schaal ) hebben mij doen besluiten deze aan te schaffen.



Net even uitgeprobeerd , 1 minuutje voor het aansluiten en rijden maar, en de radio throttle werkt zelfs van buiten de trein kamer.
De throttle voelt zeer licht aan , erg prettig in de handen. En wat me nog het meest bevalt oplaadbare batterijen erin die je niet er uit hoeft te halen om op te laden ( kan wel ) en een aan en uit knop op de throttle om de batterij te sparen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ziet er heel mooi uit en de prijs is ook goed als je bedenkt van prijzen wat we gezien hebben  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik rij al jaren met MRC's Prodigy Advance 2 (aan een draatje) zowel de On30 baan die ik had als nu de O baan. Zonder boaster op de originele trafo van 3 A rij ik met 2 O loks en stuur de 6 servo's aan. Het enige nadeel wat ik tot op dit moment heb kunnen vinden is dat het niet het JRMI protocol ondersteunt al zag ik laatst dat daar ook verandering in komt of al is. Dat laatste heb ik toen opgelost met een Sprogg. En Uuhh, de Cab, daar moet je niet op gaan staan. Daar kan hij niet tegen  :-[

Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dat het niet met JMRI werkte WAS voor mij de reden om eerder geen aandacht aan MRC te schenken , de laatste versie van JMRI ( test versie ) is echter wel compatible met JMRI en dus is dat probleem ook uit de wereld , bovendien heb ik nu ook een Sprog.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

niets bij hoeven te betalen dankzij een verkoper die weet hoe het moet
Hoe deed tie het dan?
Hans, liefhebber On30 + H0

In europa toegestaan, je weet het er staat 25000 boete op als etherpiraat  ;) ;D