Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mee eens Martin, maar eigenlijk kan je pas goed gaan uitlichten als de grote structuren op de baan staan en de juiste kleur hebben.

Ton
Erare humanum est

De meeste mensen maken toch foto's zonder flits licht (althans ikke)!
Mij lijkt het meer als voldoende.
De vak fotografen gebruiken toch nog 'n statief, die hebben geen extra licht nodig.
Hans, liefhebber On30 + H0

Ja , ik gebruik ook nooit flits vandaar dat ik iets meer licht wil voor het fotograferen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: milocomarty op september 14, 2014, 00:01:05
Hou je daarom van het kille blauwe licht Jan..

Liever dan warm gelig licht , maar het is wit en niet blauw. Desondanks denk ik dat ik ga doen wat jij zei een RGB strip erbij dan kan ik verschillende sferen cre?ren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Martin , als ik een stuk of 8 van die RGB strips nodig heb , heb ik dan ook 8 van die afstandsbedieningen nodig of kan dat met 2 afstandsbedieningen of iets dergelijks?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Als de schakelcode hetzelfde is bij die afstandsbedieningen moet dat geen probleem zijn.
Is er wel verschil dan heb je een probleem.

Ton
Erare humanum est


Dank jullie wel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

november 08, 2014, 01:25:43 #309 Last Edit: november 08, 2014, 01:29:15 by Janbouli
My first youtube video , it's of an Athearn Challenger in N-scale comparing the sound of the Tsunami Decoder before and after programming equalizer CV's

http://youtu.be/JAbLO2uDNJU
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het ziet er heel goed uit jan maar heb hem ook mogen zien bij mij op de baan ik ben er kapot van vooral het geluid is super goed
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Well, I have to say, it sounds good! (ik doe het maar in het Engels ;) ).

Het is en blijft 'n super machine, 'n zeer imponerende Loco en het geluid is ook super!
Hans, liefhebber On30 + H0


Vind je, John? Voor zo een kleine machine zit er een bak herrie in :)