Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Jefftrack op januari 26, 2014, 13:29:35
Heb net je hele draadje doorgelezen en ik ben onder de indruk en kan bijna niet geloven dat dit N-spoor is.

Top....

Jeffrey

Dank je Jeffrey
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag de rails geverfd met Woodland Scenics Paint Markers , de rails voor zijn gedaan met Rust , de rails achter zijn nog niet gedaan , groot verschil. ik heb nog nooit met de airbrush rails gedaan , dus ik kan niet vergelijken, maar moet zeggen dat de markers makkelijk en naar tevredenheid werken.


Beide sporen gedaan en de bielzen gedaan met Weathered Tie, maar dat kun je in de foto niet zo goed zien.

De eerste diesel gespot bij Riley , Walthers Proto RS-2 Rock Island




3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er goed uit de rails zo jan ga ik ook eens proberen met zoon stift ,jan wel kleuren heb je gebruikt voor die graansilo als ik het goed heb .
Lijkt me wat voor de loods zo te doen welke kleuren er eerst  er op .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2014, 21:25:37
Ziet er goed uit de rails zo jan ga ik ook eens proberen met zoon stift ,jan wel kleuren heb je gebruikt voor die graansilo als ik het goed heb .
Lijkt me wat voor de loods zo te doen welke kleuren er eerst  er op .

De elevator is eerst met Grimy Black van Floquil gedaan en daarna met 2 verschillende kleuren Rust , 1 van Floquil en de ander van Gunze. Maar jouw loods zou in het echt niet gauw zo verroest zijn Ger , denk dat wat grimy black of Inkt en Alcohol en daarna op wat kleine plekjes die wat eerder gaan roesten dan andere plekken wat roest aanbrengen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 27, 2014, 21:53:58
Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2014, 21:25:37
Ziet er goed uit de rails zo jan ga ik ook eens proberen met zoon stift ,jan wel kleuren heb je gebruikt voor die graansilo als ik het goed heb .
Lijkt me wat voor de loods zo te doen welke kleuren er eerst  er op .

De elevator is eerst met Grimy Black van Floquil gedaan en daarna met 2 verschillende kleuren Rust , 1 van Floquil en de ander van Gunze. Maar jouw loods zou in het echt niet gauw zo verroest zijn Ger , denk dat wat grimy black of Inkt en Alcohol en daarna op wat kleine plekjes die wat eerder gaan roesten dan andere plekken wat roest aanbrengen.

Ok dat is duidelijk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik vind het allemaal schitterend wat jullie doen. vooral doorgaan :D

Dank je Hans, ik kan ook nog doorgaan , nog jaren hoop ik.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De volgende scene op mn baan worden rollende Kansas heuvelen , ik stel me het volgende voor , wat rollend landschap met een stroompje erdoor  , een girder brug over het stroompje vlak bij een watermolen. Boven op een van de heuvels een klein kerkje , en ietsjes verderop een boerderij met een grote schuur. Vlakbij de watermolen is er een winkel met een verlaten spoor ernaast  waar voorheen de boxcars de spullen aanvoerden voor de winkel , maar dat word nu allemaal door vrachtwagens gedaan.


Het kerkje voor op de heuvel


Klaar om geschilderd te worden.

En terwijl het kerkje droogt alvast begonnen aan de girder brug, een kitje van  Inter-Action Hobbies.




3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat is een mooi kerkje Jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wordt een mooie aanvulling voor de baan. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

De brug klaar voor verouderen en wat roest. Mooi kitje en de textuur doet echt als staal aan .


Het kerkje ook klaar voor verouderen, zou deze niet in een voorgrond scene gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het kerkje na wat  A&I en drybrushing.




De brug met 3 tonen roest en witte drybrush
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het kerkje is best mooi geworden. Hoe heb je de wanden zo gekregen alsof het verf gebladderd lijkt?
De brug ziet er naar mijn mening natuurgetrouw uit 8)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Heel mooi jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf