Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

januari 23, 2014, 22:45:00 #255 Last Edit: januari 23, 2014, 22:46:31 by Janbouli
Citaat van: American op januari 23, 2014, 10:36:23
Gigantisch!!!
Heb je die al gebouwd?

Ja das een foto van hoe deze bij mij in een kast staat.

Hier kun je de bouw zien http://janbouli.com/?p=xcel.html

Heb zelf nog eens gekeken , was een behoorlijk project , kwa tijd , en erg groot voor N-schaal
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sjesus, wat 'n project.
Ik heb dat draad(je) bekeken en met verbazing.
Ik moet me elke realiseren dat jullie (Ger en jij) in N bouwen.
Dit vind ik ontzettend knap.
Tussen haakjes, die laser cut projecten zijn wel formidabel, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik doe eerlijk gezegd niets liever dan lasercuts bouwen, geeft op een enkele keer na zo'n voldoening , zelfs de kleine dingetjes , vooral omdat hout imho zo mooi te vervuilen is .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag verder met de Riley elevator scene, ff een poort en hekhoeken gemaakt, je ziet ze zo terug .


Wat foto's van de scene zoals die nu is , nog wat details zoals mensen , voertuigen , rotzooi en koeien en dan is deze scene af. Alhoewel ik denk dat ik de facia ook maar meteen doe , heb ik nog nergens dus dit word het proefmodel.










De eigen gemaakte grassmaster is niet zo als die van Martin maar  doet het goed genoeg.


3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi jan,

Ziet er goed uit, mooi landschap. is toch een voordeel van schaal N. Je kan echt een groot landschap maken met niet al te veel ruimte.
En die hekkies, perfect  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dank je John , ja en als je wel veel ruimte hebt kun je echt een mooie baan maken , waar je alleen al aan het bouwen jaren lang plezier kunt beleven.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het voordeel van On30 is dan weer dat ik ook jaren bezig ben met een baantje en er ook veel plezier aan beleef.
Hoe groter hoe meer detail je aan kan brengen. Gebouwen latje voor latje etc.
Maar goed als ik jou zo bezig zie dan zie ik ook wel dat je echt heel veel kan doen in schaal N perfect vindt ik dat.
neem mijn petje af zoals je bezig bent
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Heel mooi jan waar is dat gras van jan ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hallo Ger, volgens mij is dat gras met een grasmaster gemaakt, die gaat er hier ook zeker komen voor polletjes enzo.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 26, 2014, 11:29:27
Hallo Ger, volgens mij is dat gras met een grasmaster gemaakt, die gaat er hier ook zeker komen voor polletjes enzo.

Ja dat weet ik zeker Hans maar welk merk het gras is moet ik ook nog bij mij langs de high way maken  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 26, 2014, 08:40:30
Heel mooi jan waar is dat gras van jan ?

Een mix van Woodland Scenics  en het wat donkerder gras is van Pollak. En zo'n grassmaster maak je voor een tientje of je koopt er een van , mmm kan ff niet op de naam komen , dat groepje waar Martin altijd bij staat op Eurospoor. Maar eenvoudig zelf te maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hier staat hoe je er een maakt http://www.nproject.org/nl/modelspoor-scenery/statisch-gras-leggen-op-de-modelbaan.html en op deze site vind je nog veel meer tips en trucs, de meesten van jullie zullen de site wel kennen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Noch Jan ? RTS greenkeeper is een leuke, Heki heb er een. Als je je centen kwijt wil een Maag Flock....( 975,-- exclusief BTW )..als je tijd hebt en in N zal een omgebouwde theezeef prima werken, je werkt toch niet met lange vezels...

Heb net je hele draadje doorgelezen en ik ben onder de indruk en kan bijna niet geloven dat dit N-spoor is.

Top....

Jeffrey

Citaat van: milocomarty op januari 26, 2014, 13:23:32
Noch Jan ? RTS greenkeeper is een leuke, Heki heb er een. Als je je centen kwijt wil een Maag Flock....( 975,-- exclusief BTW )..als je tijd hebt en in N zal een omgebouwde theezeef prima werken, je werkt toch niet met lange vezels...

Precies Martin, ik gebruik merendeel vezels kleiner dan 2mm, werkt prima de theezeef, zou wel eens willen zien of de Noch het veel beter doet, voor 150 euro zou dat echt veel beter moeten zijn. En die Maag Flock , tja 975 euro kun je zoveel andere leuke dingen mee doen.

De RTS 15kV is 90 euro zou een mooie tussenprijs kunnen zijn , zijn de lovende kritieken op de 15 kV of de 35kV gebaseerd?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N