Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kei gaaf, Jan!
Trouwens, 'n mooie vrachtwagen + aanhanger.
Alles past mooi, ook koele gebouwen, vooral die grootte!!!
(silo!!!)?
Hans, liefhebber On30 + H0

Dank je Hans, die vrachtwagen is van Ebay, het is dun gezaaid met voertuigen in N-schaal , ook al heb je Classic Metal Works en nog wat anderen, dan ben je blij dat zo iemand net weer iets anders heeft. Hij heet Chucktheprinter en heeft voor de verandering minder H0 dan N
http://www.ebay.com/sch/Model-Railroads-Trains-/479/m.html?ssPageName=STRK%3AMEFSXS%3AMESOI&_ssn=chucktheprinter

De elevator is van Walthers, van plastic dus , dus je moet wat meer met verfjes en krijtjes aan de gang om het mooi te krijgen .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Alleen HO en N.
Maar toch, ze zijn mooi!
Hans, liefhebber On30 + H0

Deze is ook gaaf!
Hans, liefhebber On30 + H0

En wat denk je van dees?
Hans, liefhebber On30 + H0

januari 16, 2014, 01:46:44 #230 Last Edit: januari 16, 2014, 01:49:21 by Janbouli
Ja die heb ik allemaal al , heb 2 keer wat van m besteld , veel tegelijk natuurlijk vanwege de vrachtkosten die niet veel zijn , het spul weegt niets , maar wel als je veel kleine bestellingen doet.

Probleem met Chucktheprinter is dat hij nog zoveel nieuwe klanten krijgt dat hij nog geen behoefte heeft om nieuwe spulletjes te maken. Ik ga binnenkort eens er voor zitten m dan van Shapeways wat te bestellen, al die kleine dingen maken toch wel het verschil op je baan , en in N-schaal kun je nou eenmaal wat minder die kleine details zelf maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 16, 2014, 01:46:44
Ja die heb ik allemaal al , heb 2 keer wat van m besteld , veel tegelijk natuurlijk vanwege de vrachtkosten die niet veel zijn , het spul weegt niets , maar wel als je veel kleine bestellingen doet.

Probleem met Chucktheprinter is dat hij nog zoveel nieuwe klanten krijgt dat hij nog geen behoefte heeft om nieuwe spulletjes te maken. Ik ga binnenkort eens er voor zitten m dan van Shapeways wat te bestellen, al die kleine dingen maken toch wel het verschil op je baan , en in N-schaal kun je nou eenmaal wat minder die kleine details zelf maken.

Zeg het me ff jan dan mag je voor mij ook wat mee bestellen daar ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wel ja, Ger!!!
Jan, doe mij ook 'n kilo of zo.

Hans, liefhebber On30 + H0


Citaat van: milocomarty op januari 16, 2014, 10:24:06
Pas op he, boven de 2K gaat de verzendprijs omhoog  ;) ;D

Haha , 2K aan shapeways in N-schaal , dan denk ik dat de grootte van de doos eerder mee speelt dan het gewicht  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Verzendkosten bij Shapeways is toch gewoon (ongeveer) 6 euro?? Als je steeds een kleine bestelling doet tikt het wel aan maar dat geldt voor elke webshop.

@Jan: vergeet dan ook niet wat mailboxes, fire hydrants, etc. ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Maarten op januari 17, 2014, 10:26:41
Verzendkosten bij Shapeways is toch gewoon (ongeveer) 6 euro?? Als je steeds een kleine bestelling doet tikt het wel aan maar dat geldt voor elke webshop.

@Jan: vergeet dan ook niet wat mailboxes, fire hydrants, etc. ;)

Ja volgens mij als je shapeways besteld wordt het gewoon hier in NL bij Shapeways geprint.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Volgende is hayes House Tavern, de parkeerplekken voor en naast het gebouw maak ik met gipspoeder wat ik een kleurtje geef met pigment poeder, beetje verspreiden en dan nat maken , als het dan droogt lijkt het op zand wat na een regenbui opgedroogd is, het heeft een veel fijnere structuur dan het zilverzand waarmee ik mijn gravel wegen maak. Ook alvast de General Store op zijn plaats gelijmd.










En ook alvast maar aan een volgend gebouwtje begonnen.

De muren geverfd met Floquil Depot Olive en de trim en trappen met Tamiya Flat Green

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Jan ik blijf me verbazen hoe jullie in N zitten te maken, ik heb met H0 al een loep nodig met solderen :)