Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mooi jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is super zo in N.
Je hebt het over de vloeren die je dan niet ziet, maar je doet het toch ook voor jezelf?
Veel plezier geeft dat zo'n kitje van Laser gesneden hout.
En die schommel stoel: daar zou je zo in gaan zitten (ik weeg maar 100 kilo)!
Knap gedaan, Jan.
Hans, liefhebber On30 + H0

Pfffff, N gaat het echt niet worden hoor, zie ze wel eens op een beurs, maar krijg kriebels op mijn rug, zo klein en teer lijkt hem mij.

Maar Jan ik neem me petje voor je af hoor, en mocht ik ergens iets tegenkomen op MP of EB dan zal ik aan jullie denken, meestal kan het dan wel in pakketje van mij erbij.

De instructies zeggen dat er een decal bij zou moeten zitten om het huis te nummeren, niet gevonden , geen probleem , heb een mooi bordje met nummer 27 gemaakt door een stukje van de gelaserde nummers af te snijden van de sheets waarop de onderdelen zaten.


Metalen staande rand dakbedekking wordt bij de kit geleverd ruim voldoende , maar ik vond het wat meer karakter krijgen door de keuken en veranda van dakrollen te voorzien.


Toen wat dakbalken ( nou ja de zichtbare eindes ervan ) geplaatst , die zijn 2 x 3 mm, en het zijn zulke details die zo'n kit maken.


Schoorsteen en kachelpijp geplaatst en duiven op het dak, JA duiven die ook in de kit zitten.


Nog wat foto's van het huis klaar ( nou ja , je ziet altijd nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden op zo'n macro foto).












Dit was een geweldig leuk kitje, in een uurtje of 6-8 klaar en een alleraardigst resultaat, veel beter dan Babe's Diner ook van RLW
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Prachtig Jan...

Jan de aanNemer...  :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Mooi Jan, heb je haast ofzo, gisteren alleen die schommelstoel en nu huis klaar :)

Wouw mooi jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel mooi...... kleine opmerking. De hoeken (waar je nu een zwart lijntje hebt) zouden massief moeten zijn. Het zijn namelijk balken.

Mooi kotje!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Lekker kneuterig Jan, mijn complimenten.

"Jan, master in N-scale".  ;)

Je zou er zo in willen trekken!!
Compliment.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: robboxxx op januari 13, 2014, 07:22:31
Heel mooi...... kleine opmerking. De hoeken (waar je nu een zwart lijntje hebt) zouden massief moeten zijn. Het zijn namelijk balken.

Eh , nee, het zijn geen balken maar trim wat in het echt ook op de buitenkant zit.





Bij sommige kits doen ze het met stripwood omdat dan de hoek mooier aansluit maar dan zit er vaak weer een gaap tussen de clapboard en dat stripwood wat dus in het echt helemaal niet kan omdat het planken zijn die over het clapboard heen vallen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag begonnen aan scenery voor mijn Riley Elevator scene, van achter naar voor aan het werken, zodat ik niet met mijn mouwen in lijm en verf kom te hangen.
Eerst de wegen , dan het statisch gras en dan bomen , meteen ook kleine mensjes en een paar voertuigen toegevoegd.






De achtergrond past mooi behalve in de hoeken , daar moet ik nog wat op vinden.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zier er heel mooi uit Jan


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf