Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: dutchbuilder op december 18, 2013, 16:25:25
Jan heeft zo'n grote spoorbaan dat hij nog wel even door moet bouwen, ja toch?

Ton

Yep , er gaan nog heel wat gebouwtjes bij komen. Heb zeker nog 50 ongebouwde kits van van alles in mn kasten staan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jij hoeft je eigen ook niet te vervelen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Vervelen , nee kom eigenlijk tijd tekort , werken , golfen , modelbouw en 3 x in de week naar de Sauna , en vooral ook nog eens 3 forums bijbenen  ;D 
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De final photo's , met schoorsteen , trappen , platform , decals en geweathered dak.







3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Grappig hoog gebouw...zou er wel een lichte drybrush over jassen, beetje highliten..

Ziet er weer goed uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Heel mooi geworden.
Hoe kom je aan het ontwerp?
Ik vind het een heel apart gebouw!
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi gedaan  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Wauw, die is mooi geworden!! Hoe doe je dat met die decals? Heb je die zelf gemaakt of zitten die er bij?
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: milocomarty op december 20, 2013, 02:28:56
Grappig hoog gebouw...zou er wel een lichte drybrush over jassen, beetje highliten..

Ja zat ik ook te denken , met een licht grijs of zo.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: American op december 20, 2013, 11:39:13
Heel mooi geworden.
Hoe kom je aan het ontwerp?
Ik vind het een heel apart gebouw!

Het is een kit hans , maar word niet meer gemaakt, heb m van Ebay.  Dat hoge is omdat het spoor op een ander niveau komt dan waar de vrachtagens komen, zodat de vers producten in het gedeelte dat gedeeltelijk onder de grond komt langer vers blijven tot ze met de trein afgehaald worden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Maarten op december 20, 2013, 12:52:49
Wauw, die is mooi geworden!! Hoe doe je dat met die decals? Heb je die zelf gemaakt of zitten die er bij?

De decals zitten er bij in 4 kleuren telkens 2 decals, het effect heb ik bij toeval bereikt, had ze erop gedaan en omdat ze nogal blonken met poeder bewerkt en om dat poeder vast te houden wat acrylic varnish matt van humbrol er lichtjes op gespoten, ik was bang dat de decals daar niet tegen zouden kunnen maar tenslotte had ik nog 3 andere kleuren om het te rectificeren mocht het mis gaan . Maar het is dus niet misgegaan , integendeel het heeft een beetje blekend effect gehad op de decals en de omliggende muur en ziet er volgens mij goed uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nu het veilinghuis bijna af is en ik aan het wachten ben op wat Amish karretjes uit Engeland, ben ik maar begonnen aan een huisje van Republic Locomotive Works, ook omdat ik wilde weten of de kwaliteit van Babes Diner een foutje was , ik kan je nu al zeggen dit is veel beter, dus Babes lijkt me eenmalig slecht.


Alleen al de instructies zijn zoveel beter.


Lasercuttings zien er erg scherp en goed uit.


Ramen bestaan uit 7 stukken


Ramen en deuren geplaatst .


Er zit een schommelstoeltje bij de kit, word nog een heel karwei met mijn kleine handjes  ;)


Okay eerst het schommelsoeltje dan maar. Ik ben blij met mn goede pincetten , met mn vingers was dit onmogelijk geweest.


Eerst de rugleuning.


En op een of andere manier de zijkanten eraan gefrummeld , heeft me 15 minuten bloed zweet en tranen gekost ( denk je dat je het voor elkaar hebt en dan vouwt ie voor de zoveelste keer weer scheef of uit elkaar )maar uiteindelijk hou ik er wel een alleraardigst schommelstoeltje voor op de veranda aan over.


Terug naar het huis , de muren aan elkaar.


De instructies vergeten te vermelden dat je de kleine hoek steuntjes aan de binnenkant vloerdikte hoger aan moet brengen , en als ze dan al vast zitten als je daar achter komt zit er dus niets anders op dan een hoekje uit de vloer te snijden.


Ondanks dat je er van de buitenkant amper iets van kunt zien heb ik alle vloeren en muren aan de binnenkant er ook maar ingezet.




Veranda , alle trimmen op zn plek. Leuk huisje en voor de prijs hoef je het niet te laten $ 37,50 voor 3 stuks ,eentje is naar Ger gegaan, makkie Ger , heb je zo in een paar uurtjes gedaan.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooi Jan, ik was ook al voor je aan het zoeken naar amish spul, kijk ook voor ger telkens al :D