Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hi Ger, ik sluit me daar helemaal bij aan. Dat is erg mooi geworden
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ger, super! Leg eens in stappen uit hoe je dat gedaan hebt?

Citaat van: usronald op november 16, 2013, 19:11:29
Ger, super! Leg eens in stappen uit hoe je dat gedaan hebt?

Hoe leg ik dat uit  :-\

Je maakt eerst de rivier of meer in de vorm zo als je het wild hebben .
Dan doe je op de bodem van de rivier of meer de kleur al aan wat je wild hebben .
Als je dat allemaal hebt kun je de eerste laag dun aanbrengen ,ik heb dan ongeveer 3 lagen gedaan en dan ff wachten als het goed droog is of het goed is kwa kleur .
Als dat dan niet zo zou zo zijn kun je de witte pasta wat kleur in aan brengen ik heb dan voor groen gekozen .
Ik heb in totaal ongeveer 20 dunnen lagen aan gebracht ,ik heb hier gewoon op mijn baan getest hoe het werkt en is gelukkig goed gegaan .
Maar hier een filmpjes er van zo heb ik er eerst heel veel gezien .
http://youtu.be/BdukeazAXlQ
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel duidelijk, Ger.
Ziet er zeer gelikt uit, klasse!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi allemaal.

Ik weet niet of jullie dit al kunnen maar ik wil het wel met jullie delen :

http://www.acrylicosvallejo.com/en_US/water-_-stone/family/21
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die had ik nog niet , dank.

Ton
Erare humanum est

Hoi,
Het is een mooie rivier geworden Ger. Een indrukwekkend geheel hoor, die berg en rivier. En er loopt ook nog een spoor doorheen.....


Groetjes, Wim.

Dat is een mooie link Ger.
Die ga ik bewaren.
Wellicht ook te gebruiken voor mijn kleine 'creek" die ik in de toekomst op mijn baan ga maken.

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi allemaal.

Nu mij dat redelijk goed gelukt is met de rivier bij colorado river wilde ik een stapje verder gaan  :-\
Andere andere kant van de baan bij waar ik nog geen naam voor heb  ::) had ik een stuk wat mij niet beviel .
Ik had daar een stuk onder aan de voet van de berg wat ik zo een twee drie niet wat ik daar mee moest zo denk ik aan een meer daar te maken ,maar hoe komt dat water daar ?
Nu heb ik me bedacht een waterval te maken daar met pijn in mijn lijf een paar dingen daar afgebroken en ff een water val geplaatst .



Zo dat was het voor mij weer voor vandaag nu weer bank hangen en weer verder met inlezen  :o
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op november 18, 2013, 12:33:25
Ziet er weer veelbelovend uit. Je kunt voor de waterval engelenhaar gebruiken en hier je gell over laten lopen.

JohnT

Zaal ik zeker testen ja  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo heb vandaag eens een emmer latex op kleur gebracht en de hemel geverfd ben wel tevreden voor de eerste laag morgen kijken hoe die heeft gedekt anders doe ik nog een laag er op .




Zo nu weer lekker 2 pijnstillers  en weer de bank op .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hallo Ger (en andere bouwers! )

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tijd niet op dit forum ben geweest maar ik kijk mijn ogen uit en moet je wel een compliment geven, al wil ik de andere mensen met hun banen dat ook bij deze doen, geweldig mooi wat ik hier allemaal zie en iemand moet nu eenmaal de eerste zijn toch?
Ik wordt er een beetje stil van en dat is lang geleden zal ik je zeggen.
Nu ik weer wat meer tijd heb kan ik weer wat vaker kijken en genieten.
Bedankt allemaal, ook voor de duidelijke uitleg over van alles.

Groeten van Ren?, Herberts Crossing.

Zo vandaag eens verder gegaan met de waterval de donkere kleuren zitten er op ,nu goed laten drogen dan word die ook weer wat lichter van kleur .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is net of je dit alles in het echt ziet!
Ik vind het prachtig, Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0