Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

november 22, 2013, 16:30:53 #840 Last Edit: november 22, 2013, 16:32:49 by ger deguelle
Thx Hans ben weer een stukje verder heb de verwarming iets hoger de verf droogt wat sneller .



Nu eens kijken voor een dorpje links naast de water val en nog behoorlijk wat dennen en loofbomen voor die kant af te maken
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger; even terug naar het begin van deze discussie. Pagina 1. de "templates" voor de wissels die je gebruikt in de foto's. Waar komen die vandaan/welke zijn dat?

Groet,
Rob

@ rob wat bedoel je ik snap het ff niet ,of bedoel je wat ik onder de rails heb liggen ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger

In de eerste foto zie je papieren (denk ik) tekeningen van wissels. Je hebt die gebruikt om je wissel posities te bepalen. Was gewoon nieuwsgierig of dat kopie?n van echte wissels waren of dat je ze ergens gedownload had.

O nu snap ik hem  ::)

Ja dat heb ik gebruikt voor te testen kun je hier vinden :
http://www.peco-uk.com/page.asp?id=pointplans
Kun je inderdaad mee testen of je uitkomt wat je in je hoofd hebt .
Ik hoop dat je geholpen bent  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hoi allemaal.

Vanmorgen ff wat dennen bomen geplaatst in het gebied van de waterval ,zo heb je een zak vol en zo is die leeg  :(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nu kan ik een opmerking maken over het laatste deel van die zin, maar er kijken kinderen mee.
Maar alle gekheid op een stokje, dat heb je heel mooi ingevoegd met het bestaande landschap.
Compliment.

Ton
Erare humanum est


Oeps  :-[  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel goed Ger!
Het wordt steeds mooier en echter.
Ik vind dat je er zeer goede kijk op hebt.
Zier er zeer realistisch uit, je waant je er gewoon daar in het Wilde Westen!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi allemaal.

Naar een paar testen vind ik deze wel geslaagd graag jullie mening hier over ,ik heb dat gemaakt met 3 D kit waar men ook de 3 D kaarten mee maakt en is mij gezegd dat deze niet verkleurd .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Ziet er goed uit  :) :) :)

John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat gaat mooi worden Ger, dat spul ziet er op de foto erg echt uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Helemaal mee eens. Ziet er prima uit.