Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op augustus 26, 2015, 21:34:52
Ja ik tel er ook 13 alleen al die het gebouw in gaan, maar Ger compressie mag , maak het gebouw wat minder breed en een spoor of 3 minder.

Dat kan ja maar ik vind het gebouw zo met 13 deuren wel wat hebben eerlijk gezegt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tel er 14, Amerikanen zullen nooit voor 13 gaan, in wolkenkrabbers missen ze die etage ook. Links heeft een indentiek aantal deuren als rechts..

Waar zit die 14 dan Martin ik kom maar tot 13  :-\

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Och jee, tel er nu 16...zie je wel geen 13  :P :)

Citaat van: milocomarty op augustus 26, 2015, 23:59:54
Och jee, tel er nu 16...zie je wel geen 13  :P :)

Ik kom  maar tot 13 tel maar de poorten
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf



Nou ik kom niet uit met 13 dan mis ik namelijk ruim 15 cm in de breedte dus ik moet hem in korten helaas maar Jan gaaf dat al aan maar heb ook maar eens een wat papier genomen en de maten er op gezet en gesneden is mij ook al aangeraden en dan doe ik het ook zo .

Het worden 10 ingangen 7 vanaf de draaischijf de achterste 3 aan de kant van de muur laat ik doorlopen en sluit ik weer aan de yard aan van het station ,de 4 voor laat ik door lopen naar achter de shop en de middelste 3 lopen in de shop dood .




Ik vind hem nu al mooi groot dan heb ik plaats genoeg er in voor kranen en noem maar op als het haal baar is in N
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Imposant gebouw wordt dat
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Als er 1 iemand is die dit kan Ger ben jij het wel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja moet nog van alles in huis hallen 2 soorten H balken maar ff uitzoeken welke ik moet hebben voor N ,en een winkelhaak voor mooie rechte lijnen te krijgen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag via MP deze figuurzaag gekocht voor 25 euro nu hoef ik niet meer te snijden met een Stanley mes .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

mooi man.
Maar.....met een mes zijn rechte kanten toch strakker.
Maar dat merk je vanzelf wel.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 29, 2015, 12:39:27
mooi man.
Maar.....met een mes zijn rechte kanten toch strakker.
Maar dat merk je vanzelf wel.

Ton

is meer bedoeld voor ramen en deuren Ton grote lijnen inderdaad op de oude manier ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf