Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Je kunt altijd nog een stoomlocomotief op display zetten. Elke zelfrespecterende plaats langs het spoor heeft daar wel een stoom of diesel loc op een stukje spoor in een park of nabij het station staan.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op augustus 25, 2015, 07:57:51
Je kunt altijd nog een stoomlocomotief op display zetten. Elke zelfrespecterende plaats langs het spoor heeft daar wel een stoom of diesel loc op een stukje spoor in een park of nabij het station staan.

Dat klopt ja en zijn nog meer reden dat ik het niet doe
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wel zo handig Ger om alleen maar diesels te gebruiken. Hoef je geen stoom facaliteiten aan te brengen  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: ger deguelle op augustus 25, 2015, 09:20:42
Citaat van: BvDoorn op augustus 25, 2015, 07:57:51
Je kunt altijd nog een stoomlocomotief op display zetten. Elke zelfrespecterende plaats langs het spoor heeft daar wel een stoom of diesel loc op een stukje spoor in een park of nabij het station staan.

Dat klopt ja en zijn nog meer reden dat ik het niet doe

Ja , zodat je het straks weer kunt afbreken omdat je toch een stoomfaciliteit wilt  ;D ;D ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nee het komt er echt niet op en dat meen ik , daar om ben ik verder gegaan met mijn plan heb de omloopspoor klaar de caboose servicing track en de classification track en het spoor waar de wagon op staat dat naar de grote yard toe gaat .




En dit is de laatste keer dat ik wat zo drastisch verander anders STOP ik er mee wand het is al zwaar  genoeg voor me om dingen te doen .
Ik heb waarschijnlijk nog een maand werk en wil nu een beetje sparen voor frankfurt en veel uren draaien dat ik de rails kan neer leggen hoe ik het wil hebben
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

kan mij iemand vertellen wat dit voor gebouw is ?

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Volgens mij het power house , waar ze stroom opwekten, ik denk dit omdat die grote schoorsteen er naast staat , maar kan er helemaal naast zitten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het begin van de diesel  shop en fuel station kijken hoe ik met de lengte uitkom maar helaas vind ik kom ik niet aan 13 tracks naast elkaar .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het gebouw is inderdaad een electrischiteits centrale. De yard en depot hadden in veel gevallen een eigen centrale. Hierdoor was men niet afhankelijk van anderen.

Dat wordt heel indrukwekkend al die sporen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Het lijkt wel indrukwekkend zo, maar tegelijk erg onpraktisch denk ik.
Hoe ga je die sporen ooit vol krijgen?
Eén wagon tegelijk op de draaischijf?
Dan moet je rangeren wel heel erg leuk vinden...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op augustus 26, 2015, 11:23:12
Het lijkt wel indrukwekkend zo, maar tegelijk erg onpraktisch denk ik.
Hoe ga je die sporen ooit vol krijgen?
Eén wagon tegelijk op de draaischijf?
Dan moet je rangeren wel heel erg leuk vinden...

Het idee is om er een diesel schop neer te zetten zie link:

http://donstrack.smugmug.com/UtahRails/Union-Pacific/UP-Salt-Lake-City-Shops/i-nzCBTnb/A

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik kom helaas 3 sporen te kort wat ik kan doen is die 3 sporen van de caboose er bij trekken en die aansluiten op de track wat naar de yard gaat.
En zo krijg ik wel het zelfde gebouw zo als op de site maar moet ook eens ff kijken of er styreen voor N met  de zelfde form als de loods .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 26, 2015, 11:35:26
Het idee is om er een diesel schop neer te zetten zie link:

http://donstrack.smugmug.com/UtahRails/Union-Pacific/UP-Salt-Lake-City-Shops/i-nzCBTnb/A

Mooie foto's maar ik zie niet één loods met meer dan vier sporen, en die zijn zeker niet zo lang als die van jou.
Zonde van de ruimte zou ik zeggen.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op augustus 26, 2015, 13:02:35
Citaat van: ger deguelle op augustus 26, 2015, 11:35:26
Het idee is om er een diesel schop neer te zetten zie link:

http://donstrack.smugmug.com/UtahRails/Union-Pacific/UP-Salt-Lake-City-Shops/i-nzCBTnb/A

Mooie foto's maar ik zie niet één loods met meer dan vier sporen, en die zijn zeker niet zo lang als die van jou.
Zonde van de ruimte zou ik zeggen.

het gaat om het gebouw in het blauw ik tel zeker 13 ingangen en de buitenste 4 lopen de rails door , en ik dacht dat de ruimte we goed was zo ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja ik tel er ook 13 alleen al die het gebouw in gaan, maar Ger compressie mag , maak het gebouw wat minder breed en een spoor of 3 minder.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N