Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: ger deguelle op juli 01, 2015, 22:44:45
Citaat van: dutchbuilder op juli 01, 2015, 21:10:53
Dat ding is nooit weg, je kan er altijd nog een keerlus/driehoek mee maken als het niet lukt met die draaischijf.

Ton


Ja Ton als ik weekend heb ga ik hier in verder nu probeer ik nog van alles te vinden waar het aan kan liggen wand dit gaat boven mijn pet uit nu .

Ja eens gelijks....vaag ding.
Maar Ger het is veel te heet om je daar nu zorgen over te maken.

Ton


Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juli 01, 2015, 23:10:20
Citaat van: ger deguelle op juli 01, 2015, 22:44:45
Citaat van: dutchbuilder op juli 01, 2015, 21:10:53
Dat ding is nooit weg, je kan er altijd nog een keerlus/driehoek mee maken als het niet lukt met die draaischijf.

Ton


Ja Ton als ik weekend heb ga ik hier in verder nu probeer ik nog van alles te vinden waar het aan kan liggen wand dit gaat boven mijn pet uit nu .

Ja eens gelijks....vaag ding.
Maar Ger het is veel te heet om je daar nu zorgen over te maken.

Ton
[/quote

Dat valt nog wel mee met de warmte ik wil gewoon dat ding aan het lopen hebben
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vanmorgen nog eens naar de tandwielen en de wormen gekeken en volgens mij wat ik zie lopen ze niet mooi in elkaar over ,er zit te veel speling er tussen en krijg het er ook niet uit en het lijkt wel of ze te klein zijn mijn mening dan .

Maar we gaan nu naar het werk een paar KM folie maken en daar is het ruim 10/15 graden warmer dan buiten maar we hebben extra pauze veel water en ijs tot onze beschikking en vanavond als ik thuis kom een fles ijskoud biertje mmm.

Geniet van de dag allemaal  ;D :)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag een pakket ontvangen voor uitbreiding van de steam yard ik hoop dat ik er goed aangedaan heb met deze koop  .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja, waarom niet?
Leuk spul.
Beetje gammel en vuil maken en het past er prima bij.

Ton
Erare humanum est


Nou Ger, hiermee ben je wel weer 'n tijdje bezig om het een en ander in elkaar te zetten.
Gaaf spul en 'n leuke opvulling van je Steam Yard.
Hans, liefhebber On30 + H0

Vandaag kon ik mijn pakketje gaan afhalen in Duitsland van RD-Hobby nu kan ik verder met de draaischijf als ik niet snel een oplossing vind dan bouw ik hem om dat ik hem gewoon met de hand draai

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb vandaag weer eens wat getest met de draaischijf maar helaas pfff ik ben er klaar mee denk ik ,ben maar wat gaan bouwen om mijn gedachten ergens anders te leggen .
Heb de dingen voor de waterstraat in elkaar gezet en eerlijk ik vind het niets het is niet het uiterlijk van USA

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Inderdaad Ger dat is Duits spul  :(
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op juli 16, 2015, 18:57:54
Inderdaad Ger dat is Duits spul  :(

is ook al verplaatst in een doos en ver weg gezet  >:D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Iets voor op marktplaats  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik zou het toch nog niet weg doen. De watertoren kun je met houtjes bekleden en een slurf aan doen. Dan wordt dat al aardig amerikaans.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

dat wil ik ook nog wel proberen ja ,maar ga de knop doorhaken met de schijf dat ik verder kom ben al 3 a 4 weken er mee aan het ........
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kun je wat detail fotos maken van het drijfwerk (van diverse kantenen dan) en de aansluitingen en die op het forum plaatsen, dan kunnen we meekijken. Op een gegeven moment staar je jezelf helemaal blind is mijn ervaring en dan kunnen andere ogen soms helpen
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn