Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Neem aan dat je 2 draden onder je baan hebt, de centrale voeding..ook wel ringleiding genoemd

Citaat van: milocomarty op juni 30, 2015, 19:05:54
Neem aan dat je 2 draden onder je baan hebt, de centrale voeding..ook wel ringleiding genoemd

ik hoop dat je bedoeld waar ik de rails aan monteer voor stroom
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Heb net eens ff gekeken hoe de  rails van de brug moet vast makken omdat die draad natuurlijk ook niet te veel mag mee draaien ,dus daar moet ik ook wat op verzinnen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: milocomarty op juni 30, 2015, 20:27:13
Yep, die 2 onder de baan

Schaam me dat ik dat niet meteen wist  :'(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zoiets.

Ton
Erare humanum est

Dat heb ik ton , alleen eens kijken hoe ik de rails op de  brug aan sluit zonder dat de draad er onder in de knop raakt Door het draaien
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat gedaan word is een 6mm stereo jack plug met chassisdeel te gebruiken als spil.
Kan in dit geval ook met een mono plug.

Ton
Erare humanum est

Ger , we hebben het nu toch over een andere draaitafel dan die van Walthers hoop ik , die is toch helemaal klaar voor gebruik, alleen het plateau draait niet
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou jan we hebben nog steets over de zelfde draaischijf hoor ik weet het niet meer van hoe of wat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger, wat is het merk van de draaischijf en eventueel type nr
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op juli 01, 2015, 13:42:26
Hi Ger, wat is het merk van de draaischijf en eventueel type nr

Net terug van het werk en heb de hele tijd gedacht wat er niet klopt bij mij zoals meerdere hier hebben gezegd ,maar hier het merk :

Walthers
130 turntable
933-2613
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb bij RD-Hobby de AR-1 besteld daar was die een stuk goedkoper met verzenden 35,40  dan heb ik die in huis als het anders niet kan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ding is nooit weg, je kan er altijd nog een keerlus/driehoek mee maken als het niet lukt met die draaischijf.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juli 01, 2015, 21:10:53
Dat ding is nooit weg, je kan er altijd nog een keerlus/driehoek mee maken als het niet lukt met die draaischijf.

Ton


Ja Ton als ik weekend heb ga ik hier in verder nu probeer ik nog van alles te vinden waar het aan kan liggen wand dit gaat boven mijn pet uit nu .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf