Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zo de waterval wat er moet komen is klaar en er voor gezet  8)



Morgen de bovenste gedeelte van de waterval maken , maar in totaal ging het makkelijker dan ik dacht  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Wauw!!!!!
Hoe heb je dat precies gedaan, Ger?
Ik heb dat gemaakt met 3 D kit waar men ook de 3 D kaarten mee maakt
Dit is mij niet geheel duidelijk!
Hans, liefhebber On30 + H0


Hoi allemaal.

Naar veel lezen op internet en forum ben ik aan het testen gegaan van verschillende lijmen voor het maken van een waterval .
En ik ben bij 3 D kit waar men ook de 3D kaarten mee maak getopt  met testen waarom , hij droogt redelijk snel op en blijft kristal helder .
Maar zo heb ik mijn water val gemaakt en dit is wat je nodig hebt hier voor :
Een pet fles van 1,5 Ltr .
Een tube 3 D kit van action .
Wat oude penselen .
En wat cocktailprikkers .
En natuurlijk de waterval die je al klaar hebt op de baan .
Je begint met de pet fles op maat te maken van de water val ,bij mij bijna de hele lengte van de fles .
Als je daar mee klaart bent met snijden en knippen leg je de fles plaat neer ,wel de goede kant naar boven  ;)
Dan neem  je de 3D kit en je snijdt de puit stuk op de dikte die je wild hebben en je gaat dan rupsen neer leggen op de pet fles .
Als dat gedaan is ga je met de penseel en cocktail prikkers van boven naar beneden strijken van de waterval .
Naar ongeveer 4 uur is die redelijk droog .
Zo ik hoop dat jullie er wat aan hebben en veel plezier met namaken  8)
Hier nog wat foto's van nu :




En de 3D kit :





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Bedankt voor de uitleg Ger, dat spul kost ook nog eens bijna niks bij de Action, morgen wat gaan halen, komt vast nog wel een keer van pas.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

november 24, 2013, 11:54:32 #861 Last Edit: november 24, 2013, 12:23:06 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op november 24, 2013, 11:52:43
Bedankt voor de uitleg Ger, dat spul kost ook nog eens bijna niks bij de Action, morgen wat gaan halen, komt vast nog wel een keer van pas.

? 1,55 jan .
O ja ze hebben ze niet altijd dus als je ze niet hebben zeg het ff kijk hier bij mij nog eens .
Heb gister alles weg gekocht daar .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Duidelijke uitleg!
Bedankt Ger.
Het is net echt!
Hans, liefhebber On30 + H0

Dat ziet er mooi uit. En betaalbaar  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hoi allemaal.

Vannacht nog wat rotsen aangebracht aan de onderkant van de waterval  en vanmorgen zwart geverfd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op november 25, 2013, 09:51:54
Slaap jij niet.

JohnT

Jawel hoor 3 uurtjes vannacht pfff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is niet veel, Ger.
Maar ja, als je eenmaal lekker bezig bent, dan wil je niet stoppen.
Dan is het gauw heel laat.
Ik herken dat.
Maar ja, Ger, het is het allemaal waard geweest.
Prachtig!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ja als ik wat aan het doen ben kan ik niet slapen blijf maar malen hoe ik het moet doen en heb dat nu ook met het meer wat onder de waterval komt hoe doe ik het  ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Vandaag dacht ik ff naar hunerbein in Duitsland te gaan voor wat strooigoed voor de aankleding van de baan ,moet je niet doen als je een liesbreuk hebt pfffff .
Maar nu een vraagje ik wilde van deze boompjes tussen de huidige bomen gaan zetten wat vinden

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf