Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Misschien kun je een regelbare treintransformator ervoor gebruiken kun je het precies instellen. Mag wel een tikje minder denk ik zo.

JohnT

Het geeft wel meteen sfeer! Mooi!
Ik denk ook dat foto's vertekenen en het in het echt nog beter en realistischer eruit ziet.
Jeroen

Citaat van: JohnT op januari 04, 2013, 09:23:00
Misschien kun je een regelbare treintransformator ervoor gebruiken kun je het precies instellen. Mag wel een tikje minder denk ik zo.

JohnT

Dit wilde ik dus ook net zeggen, je hebt vast en zeker nog wel een trafo ergens liggen, en anders op een beurs voor een tientje of zo op te pikken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Misschien een idee...........neem een overtollige dcc treindecoder en regel het licht met de motorspanning output.
Als je een goede heb dan kan je het licht ook nog dimmen.
Ton
Erare humanum est

Heb nog een regelbare labvoeding liggen van 2A, die gaat er vanavond achter. Regelbaar via DCC wacht ik nog effe op Karts Drenth. Die is aan het werk met een schakeling die ook de LED baan verlichting (met RGB) in een dag/nacht sequence gaat schakelen...

Citaat van: milocomarty op januari 04, 2013, 12:33:04
Heb nog een regelbare labvoeding liggen van 2A, die gaat er vanavond achter. Regelbaar via DCC wacht ik nog effe op Karts Drenth. Die is aan het werk met een schakeling die ook de LED baan verlichting (met RGB) in een dag/nacht sequence gaat schakelen...

Interessant Martin , hou me op de hoogte.
Ik heb ook rgb led verlichting in de treinenkamer hangen.
Mijn idee was om oa deze te gaan schakelen met de raspberry pi computer.
Ton
Erare humanum est


januari 04, 2013, 21:01:20 #427 Last Edit: januari 04, 2013, 21:03:16 by milocomarty
Ondertussen wat bezig geweest met een nieuwe fiddle / staging voor Noloans Wharf. Simpel lade idee met een 4 sporige staging. Kan later ook op andere modules gebruikt worden..





Ja zo zijn de straatlantarens ook goed, of was dat al zo?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Martin, mooie staging!

Licht ziet er op 9 volt beter uit (op foto).
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Je krijgt zin om ergens de kroeg op te zoeken in die haven... Ziet er goed uit!!
Krijgt die boot ook nog licht?
Jeroen


Wat een sfeertje straalt dat uit, nou nog een haardvuurtje in een van je huizen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N