Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Dat schreeuwt om na bouwen... zowel als locs als wel de scenery ;)


Met veel klantenwerk wat klaar moet voor de kerst wat minder tijd om aan de baan te knoeien. Reling rond het buitenhuisje gedaan vanavond...




Ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Thnx Ger. Vanavond 's effe kijken of m'n linker duim nog mee wil werken. Opdoffertje van de zaagmachien gehad. Bij 't afkorten van een 5cm dikke noten balk knetterde mij die naar de oren................toch effe wennen bijn 4x zoveel PK's onder zo'n ding  ::)

Citaat van: milocomarty op december 17, 2012, 21:24:47
Thnx Ger. Vanavond 's effe kijken of m'n linker duim nog mee wil werken. Opdoffertje van de zaagmachien gehad. Bij 't afkorten van een 5cm dikke noten balk knetterde mij die naar de oren................toch effe wennen bijn 4x zoveel PK's onder zo'n ding  ::)

Wat is dat! Happen naar de baas?
Ik heb het gehad met een 16mm standaard formaat spaanplaat .
Dan moet je echt niet terug koppen!
Ton
Erare humanum est

Yep doet auwa, dit geval een 5cm noten balk die zich kneep  ::)

Klein beetje werk gedaan aan de plaatselijke wapenwinkel..eigenaar A. Rose - GUNS - [:D]







Zo nog een pandje, wat kleine meuk en veel raampies te doen......houd me met de kerst van de straat  ;)

En, geeft Axel ook korting aan leraren?   :P 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Kijk uit he  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hehe vast wel Gerard  ;) Handel is handel in de US...

Kleurentestje. Kon niet beslissen tussen een zachte gele en een licht blauwe. Daarom 's de gekleurde vierkantjes test. Uiteindelijk voor geel gekozen, maar na behandeling van de plankies met een schuurpapiertje lijkt het meer een creme witte







Misschien er maar weer 's wat geel op kwakken.... ::)

Citaat van: milocomarty op december 19, 2012, 02:00:16
Hehe vast wel Gerard  ;) Handel is handel in de US...

Ik vroeg dat naar aanleiding van een nieuwsbericht, een gun-shop in Texas biedt daadwerkelijk kortingen aan aan leraren...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Niet meegekregen Gerard, weet wel dat je in sommige staten bij aankoop van een auto een shotgun kado krijgt....wapens en amerikanen...rare jongens..