Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.


Tijd voor boodschappies heb ik niet , zit dus nog steeds zonder calcast 300. Dan maar 's bezig met het leggen van shakes. Met het handje uit echt 0.5mm red cedar fineer gesneden. Stukkies van plm 6 bij 9mm. Daklijn en oppervlak check...



Een kantje klaar, lichies ingebouwd grotere dak verlijmd en vastgezet.....



En een overzicht van het kleine dorpie bij de zee....


Je had monnik moeten worden Martin, het werk ligt je wel  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


het is gewoon mooi voor e ogen voor te zien  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tnx Ger

Man wat begint het koud te worden! Omda'k het wel een beetje zonde vindt 's avonds 250m2 wekplaats te verwarmen om op een paar m2 te werken aan m'n modules ben ik maar weer 's naar m'n zolder verhuist. Beetje werk aan het hutje met de handgelegde shakes, moeilijke punt gehad...





Denk da'k het wel wat vindt de shakes naast het dakleer. In droogtijden wat werk aan de brug die Nolans Wharf met het vaste land verbind. Paar schoren en ander spul..







Paar kleine dingetjes nog en dat ding kan op z'n plek...

Je hebt idd een heel eigen stijl Martin, en je staat op die ene website terecht tussen Chuck en Troels en Ken en anderen, niet omdat je zo gedetailleerd werkt als Chuck Doan en Ken Hamilton, of de kleuren van Troels hebt , of ga zo maar door , maar omdat je je eigen Martin Welberg stijl hebt, die anderen gaan na proberen te maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Denk dat het met m'n  dagelijks werk te maken heeft, beetje van mezelf en de resst van de klant maar wel proberen een duidelijk MW stempel te maken...als ik NL ga doen zou er dan ook zo'n duidelijk stempel op liggen ?

NL doen ??? Was da nou voor een onzin  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hmm zit er wel's aan te denken. OHMB station Borne in h0 als neven project  ??? :o ;)

Wel een mooi station als ik me niet vergis, ik zou dan bijv. het station van Valkenburg wel willen doen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou mannen, laat maar weten, ik heb nog wat oud NL spul staan...

Voor een goed prijsje over te nemen!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop



Valkenburg is een van de oudste stations van Nederland, en zoals het op die foto staat ziet het er nog steeds uit Martin, zeg maar wanneer ik fotos voor je moet maken  ;)
Een vriendin van me heeft daar een zaakje in, Suikertaartjes Suuz http://www.suikertaartjes.nl/contact.html

In de buurt van het station staan wel meer mooie oude gebouwen zoals deze


Oh zag bij deze foto dat het het oudste nog in gebruik zijnde station van Nederland is


Zo nu je draadje lekker vervuild , zeg maar als het ergens anders naar toe moet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N