Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Shake it up baby now......back on topic  ;D bijna klaar op het ene pandje. Schoorsteen van blauwe meuk..







Zoveel lol in dit gepruts dat ik Geezers joint ook maar van die dingen voorzie. Eerst een aantal cornerposts en windveren en daar gaat ie weer....



Gebruik je transfer tape of lijm je ze stuk voor stuk Martin?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

In de houtlijm Jan, streep trekken en dan plakken maar  ::)

Een pannenbier voor iedereen ! Dakkies zitten dicht. Metalen nokkappen uit alu plakband, beetje roestige verf moet nog gebeuren...





op de kleine bruine....



en als toegift nog wat plaatjes van m'n baan...






Te gek Martin, de gebouwen zien er allemaal geweldig uit, weet je wat ik wel een beetje mis op jou baan,  het is misschien wel een te net dorpje, nergens ligt wat vuil of losse takken en zo(oi).
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan ,dat heb je met kleine gemeenschappen ....ze houden elkaar in de gaten.........
Gaaf stukje werk Martin.
Complimenten.
Ton
Erare humanum est

Dat komt nog Jan, fijne detailering is voor later...
Thnx Ton..

Ondertussen heeft de postbode me wat armer gemaakt maar wel wat nieuw materiaal laten arriveren in Cardigan. 4-4-0 OF met DCC geen sound..



en een 4-6-0 met DCC en tsunami-sound, errug grote machine, stukkie forser zelfs dan de 2-8-0...



en nog wat lopen knoeien aan de brug, NBW's van stukkies papier en een messing spijker. Probeer wat spijkers te immiteren met een stukkie bloemisten draad van 0.4 op de relingstaanders. Wel wat verf nog, denk da'k ze plat sla, bezopen timmerlieden na het pannenfeestje bij Geezers..


Dat zijn een paar flinke loks voor jouw baantje.
Vooral die ten wheeler , dat is een zware jongen.
Ton
Erare humanum est

Weet het, is ook echt een zware jongen..per ongeluk gewonnen voor weinig op evil bay.. ;)

mooie loks  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi materieel, die 4-6-0  ziet er een stuk beter uit dan de startsetversie. Ik zou de spijkers zwart of roestig maken en ze er dan helemaal indrukken zodat je alleen het puntje (kopje) nog ziet.

JohnT

december 11, 2012, 11:17:51 #342 Last Edit: december 11, 2012, 11:22:20 by dutchbuilder
Citaat van: milocomarty op december 11, 2012, 01:28:02
Weet het, is ook echt een zware jongen..per ongeluk gewonnen voor weinig op evil bay.. ;)

Ja idd , een kilo'tje of zo.
Die andere lok rijdt in Brazili?.
Ton
Erare humanum est


december 11, 2012, 12:44:14 #344 Last Edit: december 11, 2012, 12:47:07 by dutchbuilder
Is geloof ik wel nodig daar met dat P**** weer. ;D
Ik heb bij mijn model er zo'n dakje opzitten van dun alluminium en koperdraad als pootjes.
Nog ??ntje in een ander kleurtje , kan je dat dakje goed zien.
Ton
Erare humanum est