Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dank u ! Ben zelf nog niet helemaal tevreden over de kleuren van het zakgoed  ;) wel over hoe ze eruit zien..

Wij hadden vroeger kolenzakken in het schuurtje liggen (Ik was toen nog een jaar of 10). En in mijn belevings wereld zag het er ongeveer zo uit. Kolen! Al je meel zakken uit wilde beelden, ja dan zit je er behoorlijk naast :P
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

 ;D Ze liggen wel voor het ketelhuis van de conservenfabriek, kolengestookte boiler dan maar  ;)

Vanavond nog maar 's wat met het handje beletterd, alle koelers van nr. 75 tot 78 en de twee forneys nr 14 en 15 nog maar 's







Hier en daar wat touchupjes met wagen en lokkleur en dan kan ik me er wel in vinden...

Ziet er prima uit zo Martin, mijn bescheiden mening.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Martin , is het de bedoeling dat die belettering van de loks niet echt strak is?
Ton
Erare humanum est

Moet nog wel iets strakker dan dit, maar ook niet decal strak. Beetje van de tweedehands machines die in de workshop effe snel zijn voorzien van een nummer en maatschappij om ze zo snel mogelijk in dienst te nemen...

Als ik nog wat mag schrijven hierover  ;D

Dan vind ik dat het nou juist wel strak moet, denk zeker op de locjes: http://www.narrowgauge.iform.com.au/kc2.html
en kleiner.  Heeeel misschien een pinstripe erom, maar strak. En misschien moet je er ook rr bij zetten, maar daar heb je misschien wel een reden voor om het niet te doen.

Misschien dat je op de wagons ook alleen een logo van de maatschappij kan zetten:
1tje gemaakt als voorschot:


Misschien....., misschien....  :P
Over.

Jeroen

Kleinere letters en cijfers, daar was ik ook al zo'n beetje uit. Maar om het echt retestrak te krijgen in het handletteren  :o ::) Pinstripe met het handje op een 3 ? 4 mm grote letter..............misschien later als ik groot ben  ;) ;D

juli 31, 2012, 21:42:49 #158 Last Edit: juli 31, 2012, 22:35:09 by usronald
Zoiets:



Strak? Ja!:



And me:



Foto's zijn genomen in Juli 2011 bij het prachtige "Roaring Camp and Big Trees" in Felton CA.


De vraag is natuurlijk of dat vroeger ook zo strak gedaan werd, dit zijn tenslotte fotos van een toeristen attractie in het heden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Uiteraard, maar wel eentje die zichzelf behoorlijk serieus neemt ;)


Citaat van: usronald op augustus 01, 2012, 22:57:51
Uiteraard, maar wel eentje die zichzelf behoorlijk serieus neemt ;)

Hihi, soms te serieus  ;) Wel mooie fotos Ronald , waar kan ik meer vinden?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan, op mijn pc...... ;D ;) Ik zal binnenkort wel een topic aanmaken met een aantal dingen die ik vorig jaar gezien heb. Overigens vond ik dit wel een van de highlights!