Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Het wordt een mooi sfeerte zo, Martin!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Imho net iets te groot de letters Martin, maar das een kwestie van smaak.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Machine 14 en 15 opnieuw gedaan





Moeilijke klus op een trillerige zondag  ;D

Martin sorry als ik te kritisch ben, maar ik vond CBC eigenlijk wel heel mooi, alleen wat groot, heb me nog nooit verdiept in dit soort spoorwegen maar zouden ze in het echt de volle naam op de loc zetten?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb hier wel een lok staan met de volle naam op de tender. 't Is ook maar een probeersel, zit er nu een aantal uren tussendoor naar te kijken en denk dat ik idd maar terug ga naar een kleinere versie van de CBC...

Voor de rest van de dag bezig geweest met de uitbreiding van m'n wagon rooster, had deze karretjes eigenlijk al klaar willen hebben met OntraX, denk dat ze nu maar mee gaan naar Mechelen, reefer en een flatcar bijna klaar en een tweede reefer in de steigers...



Ook nog een probeersel wat extra detail toe te voegen, beetje een suggestie van scharnieren door er kleine stukkies 0.8mm bloemistendraad op te plakken. Grepen gebogen uit het zelfde spul maar dan 0.4mm..



Met een beetje verf erop denk ik dat het wel gaat werken...

Laatste vingeroefeningetje vandaag. Stapel zakkies in elkaar gepruts uit cheapo lucht hardende klei. Beetje verf en weathering erop, kan het er wel mee door denk ik..


Vind de scharnieren en de zakken meer dan geslaagd Martin.

Mechelen???
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Yep, de expo in Mechelen eind oktober, samen met een aantal banen en de demostand van Team Mitropa...

Citaat van: milocomarty op juli 23, 2012, 00:56:27
Yep, de expo in Mechelen eind oktober, samen met een aantal banen en de demostand van Team Mitropa...

Hou ons/mij op de hoogte Martin, eind oktober kan erg mooi zijn om expo en een rondje golf bij Brussel te combineren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Datum staat vast en Nolans Wharf is ook al ingepland, met Ren? Wolfs nieuwe minibaantje, Ronald's Lale Louisa, Tuinpad van m'n vader en nog twee banen

http://www.modelspoormagazine.com/

Na een lange tijd weken aan boompies en een demodagje voor mede mitropanen afgelopen zaterdag..



met dit als resultaat



Had ik vandaag zin om weer eens aan de CBC te werken. Maar eens begonnen wat zakkies te schilderen



Nog niet helemaal tevreden, moet nog wat lichtere drybrushes toepassen verder met wat mockupjes snijden voor het straatje op de nieuwe modulen..









Hi Martin, Het ziet er mooi uit. Vooral het zakgoed vind ik geslaagd!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn