Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Die rijd weer prima Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 07, 2021, 12:28:02
Die rijd weer prima Ger.

Ja en nee maakt nog veel herrie voor mij  als die voor uit rijdt , maar we vonden het leuk om hem met een paar man schoon te maken op het werk .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Dat is een hele treinreis Ger. Mooie verhoudingen tussen het landschap en de trein. Het moet een hele klus zijn om zoiets groots aan te leggen en aan te kleden.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Citaat van: Frits op februari 07, 2021, 14:49:11
Dat is een hele treinreis Ger. Mooie verhoudingen tussen het landschap en de trein. Het moet een hele klus zijn om zoiets groots aan te leggen en aan te kleden.

het grootste gedeelte is alles afval van daken waar isolatie is op aangebracht , maar ik neem morgen een paar locs mee naar het werk wat analoog zijn voor een collega dan kan ik weer een dcc kopen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hoi Ger, Ik kijk hier wel weer even mee.... duidelijk als op FB!

Ga zo door  :wink:

Ronald mijn Facebook loopt verder voor dat dat ik hier post omdat ik niet altijd tijd heb om mijn laptop op te starten .
Maar hier een foto wat ik deze week gedaan heb kijken of het lukt wat ik in mijn hoofd heb .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


ik koop die online bij :www.gorillagleu.nl
top lijm gewoon
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Je link is niet correct Ger. Er staat gleu ipv glue.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Dat weten de meesten wel Frits.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dit weekend weer een klein beetje kunnen doen aan mijn logging gebied op mijn layout , ben vooraan begonnen omdat ik het hout voor de achter kant nog niet in huis heb .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf