Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zo heb vandaag weer iets kunnen doen aan de omgeving van de trestelbrug nu ff kijken voor de tunnelportalen hoe ik dat ga aan pakken .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Indrukwekkend Ger , zoals gewoonlijk.
Ik zou die portalen niet te ingewikkeld maken , gewoon uit de rotsen gehakt, meer niet.

Ton
Erare humanum est

Ziet er zeer goed uit Ger en ik sluit me bij Ton aan!!!
Hans, liefhebber On30 + H0


Vandaag weer een beetje kunnen doen aan de omgeving van de trestel brug , gespeelt met wat verf toen ik de foto's naam was ik net klaar .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


december 06, 2020, 22:24:59 #636 Last Edit: december 06, 2020, 22:26:30 by dutchbuilder
Ziet er goed uit Ger.
Het is ook een bijzondere plek zo net na de helix.
Lijkt bijna een diorama.
Het is alleen jammer van die naad in de lucht.
Die verpest het effect een beetje.

Ton
Erare humanum est

Mooie basiskleur Ger , ziet er nu al natuurlijk uit
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik heb deze week aan de waterval gewerkt maar nu pas tijd voor het hier te posten .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Ger , en je rotsen zijn fantastisch van kleur.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

@ dank jullie allemaal voor de mooie reacties , Ik heb ook nog wat aan de top van de bergen gedaan wat ik nog had liggen op de plank , langzaam ben ik aan het kijken om dingen langs de weg tankstation of een wegrestaurant .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik ben weer een klein stapje verder op mijn kamer en ook nog eens een start gemaakt met het schoonmaken van de baan dat ik weer eens een loc kan laten rijden .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is een prachtige waterval achter die gave brug. Dat wil iedereen wel op zijn baan hebben, maar waar laat je zoiets tot zijn recht komen als je maar een paar vierkante meter ter beschikking hebt. Dan moet je wel haast naast N-schaal.
Evengoed een knap stukje werk. :smiley:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Ziet er geweldig uit Ger , wat een scene , de kleuren van de rotsen en het water zijn zo goed . Frits ik weet hoe klein deze kamer is , deze scene in H0  ( laat staan in 0 ) zou niks over laten voor de rest van de baan, H0 immers bijna 8 keer zo veel plaats voor nodig. Tuurlijk zie je dat in kleine details , maar als het zo goed gedaan is als deze scene valt het echt niet op .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Petje af.
Petje af.
Petje af.
Petje af.
Etc. etc.
Hans, liefhebber On30 + H0