Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nee heb nog niet gereden op het stuk maar de wagons rijd wel mooi strak naar beneden .
Ik kan weer een ring leggen heb van mijn dochter weer 10 flex gekregen kerst en verjaardag dus we kunnen nog ff door
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Flinke klus Ger.
Na elke ring ff 'n lok laten rijden jongen.
Proberen, proberen en nog eens!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo ik wilde het niet vandaag maar ik kreeg groen licht van Claudia dus ben ik aan de slag gegaan met het bedraden van de eerste ring en de hoofdvoeding deze laat ik met de ring mee lopen tot boven dat de  draad van de rails er naar toe kort blijft .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb vandaag de eerste test run gedaan en ik ben zeer tevreden loopt heel mooi maar mag ook wel ben op de eerste ring ook ruim een maand mee aan de slag geweest .
https://youtu.be/QP3B9qCmKpY
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo de tweede ring ging lekker snel nu alleen nog vastzetten .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

langzaam maar zeker omhoog, netjes hoor

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


You happy, my to!
Heel goed gedaan jongen, rijdt zo mooi zoetjes.
Eer van je werk.
Wordt mooi Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo heb weer eens wat tijd gehad om verder te gaan aan mijn klimspiraal , door leren en div rijlessen van voertuigen ben ik er niet aan toe gekomen .

Maar heb de rails liggen op de tweede ring en de hoofdvoeding langs de latjes naar boven aangelegd .en de loc rijdt mooi naar boven .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zeer imposant zo!
Ziet er zeer goed uit Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

ik zaal een maand niks kunnen doen ivm overwerken op het werk we zitten namelijk in een oefening en de uren dat ik thuis ben kruip ik niet mijn kamer op .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jammer Ger , heb je werk , krijg je dat weer, maar dat je werk hebt is toch wel het fijnste.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2019, 12:32:47
Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .

Super Ger , maar denk je wel aan je gezondheid.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 27, 2019, 12:33:54
Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2019, 12:32:47
Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .

Super Ger , maar denk je wel aan je gezondheid.

Het gaat heel super met mij ik sta naar een heel lange tijd weer zeer goed in de schoenen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf