Laatste nieuwe aanwinst

Gestart door usarene, april 09, 2017, 19:03:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo.

Omdat ik iets op mijn hoofd moet dragen vanwege het verbranden door de zon van mijn hoofdhuid en de meeste machinisten zo,n Duitse of Amerikaanse pet op hebben en ik toch vaak afwijkt van het gangbare is het een bolhoedje geworden.
Op een oude foto van mijn opa droeg hij er ook een en toen dacht ik: dat vind ik wel leuk, vandaar.
Op 5 en 6 mei zijn er bij de vereniging de open dagen met heel veel andere rijders waarvan er veel op stoom rijden, de locomotief bedoel ik dan.
Of ik dan zelf de boel op stookt valt nog te bezien, ik word geacht de boel wel in de gaten houden daar maar laat jullie daardoor niet weerhouden om langs te komen!

Groeten van René.

april 18, 2018, 00:04:22 #61 Last Edit: april 18, 2018, 00:06:46 by American
Wil je nog misschien het adres geven Rene?
Dom, ik heb het gevonden op pag. 2!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Hans.

Kijk ook even op   evenementen  !

Groeten van René.

Ja ik heb het gezien Rene en genoteerd!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hallo.

Hier even een foto van de Porter in actie met 2 wagens met boomstammen.
Geen probleem totdat er een paar druppels regen vielen, toen was het doorslaan geblazen en het depot was toen ineens wel heel ver weg.
De verlichting was ter ere van onze kerstritten waar ongeveer 1800 mensen op af kwamen, gezellig druk dus afgelopen zaterdag!
Het rijden ging door tot ongeveer 20.00 uur en alle verlichting die we aangebracht hadden gaf het geheel een goed sfeer.
Veel werk maar de moeite zeker waard.

Groeten van René.


Zo heb je wel eer van je werk Renè.  En je vrouwtje  geniet er ook van zie ik.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hallo heren.

Het was zeker een leuk sfeertje, vooral toen het donker werd, al de verlichting kwam toen veel beter tot zijn recht en mijn vrouw hielp ook mee met de kaartverkoop en het knippen en had het ook best naar het zin.
Zij gaat ook op of met de rail auto rijden, dat lijkt mij ook wel leuk, elkaar een beetje achterna zitten op het spoor!

Groeten van René.

Citaat van: usarene op december 24, 2018, 20:14:01
Hallo heren.


Zij gaat ook op of met de rail auto rijden, dat lijkt mij ook wel leuk, elkaar een beetje achterna zitten op het spoor!

Groeten van René.

:wink:
groeten John LC

www.lostcreek.nl

HHmm, salon tafel is groot genoeg om elkaar achterna te zitten :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn