Hulp bij het plannen van een N-schaal baan gevraagd

Gestart door ger deguelle, september 27, 2012, 09:51:06

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: ger deguelle op oktober 03, 2012, 20:21:47

Hoi ik ga peco gebruiken code 55 .

Geen probleem dus  :)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Hoi allemaal .

Ben een paar dagen al aan de gang geweest met mijn oude treinbaan af te breken ,heb tot nu toe 30 flex  rails heel er uit kunnen hallen .
Nu het station gedeelte nog afbreken en dan de kamer opruimen voor de nieuwe baan  ;D

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Staan er toevallig ergens op het web nog foto's van je oude baan?


Ger dit is wat we op Anyrail tot nu toe hebben, 1 van de jongens daar is er mee bezig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: Janbouli op oktober 10, 2012, 21:41:26
Ger dit is wat we op Anyrail tot nu toe hebben, 1 van de jongens daar is er mee bezig.

Ziet er al goed uit jan alleen kan ik hier geen rondjes meer rijden zo als die eene baan dat spraak mij meer aan de honden knok is volgens mij dadelijk weg denk ik zo .

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

oktober 11, 2012, 20:20:46 #37 Last Edit: oktober 11, 2012, 20:23:43 by Janbouli
Je kunt er juist wel rondjes op rijden , maar zonder het gedoe van een lift out of onderdoorgang bij je deur, je laat rondjes rijden over het rode spoor en je kunt nog van alles doen op de grijze rails. En als je alsnog een brug of i.d. voor de deur langs bouwt kun je ook over het ander spoor rondjes rijden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Leuk ontwerp!

Tip: verwissel de twee wissels onderin, dan kun je rechtstreeks vanuit Denver Yard naar Dead Horse Pass zonder heen en weer te hoeven steken...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

oktober 11, 2012, 20:48:37 #39 Last Edit: oktober 11, 2012, 21:03:19 by ger deguelle
Hoi allemaal .

Jan ik heb die tekening vandaag goed bekeken en kijken wat ik er van vond en mijn vriendin maar dit wilde ik eerst doen met die baan :


Onder in rechts de bocht ik korten en daar bij het blauwe kruis misschien een haven in die inham ,maar dat is mijn mening hoor je kunt liever nu er over praten en het goed komt anders zit je er later mee denk ik zo

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Yep, zou goed kunnen Ger, alleen die sporen bij het blauw rechts boven, zijn dat industrie sporen of is het een yard, als het een yard is , zijn ze te kort om er iets mee te doen , tenzij dit lager ligt en je onder de rechtse hoek door gaat met half verborgen yard.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 11, 2012, 21:15:38
Yep, zou goed kunnen Ger, alleen die sporen bij het blauw rechts boven, zijn dat industrie sporen of is het een yard, als het een yard is , zijn ze te kort om er iets mee te doen , tenzij dit lager ligt en je onder de rechtse hoek door gaat met half verborgen yard.

Hoi jan dat klopt maar dat is een schets hoe ik het in mijn hoofd heb tot nu toe ik kan nog alle kanten op zo denk ik zo
gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ik vandaag aan de gang gegaan met de grondplaten waar de treinbaan op komt te staan ,ik gebruik hier voor oude deuren als ik een moet gaan verhuizen heb ik een goede stevige ondergrond waar de treinban op staat .
De bochten worden radius 4 lijkt me wel groot genoeg ,hier filmpje hoe groot de baan word :)
ger nieuwe treinbaan usa

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Leuk om het nu zo "in het echt" te zien Ger!

Zou je je bochten niet met flexen leggen? dan kun je ze net zo ruim maken als dat past...

Succes!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op oktober 14, 2012, 15:12:39
Leuk om het nu zo "in het echt" te zien Ger!

Zou je je bochten niet met flexen leggen? dan kun je ze net zo ruim maken als dat past...

Succes!

Gerard

Hoi gerard ik leg alles met flex
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf