De Grote Kleine Treinencompetitie

Gestart door dutchbuilder, oktober 13, 2021, 22:51:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andre was een geweldige presentator , zoals bij alle programma's die hij presenteert . En als het programma gebracht heeft wat de makers wilden , prima . Maar dat wil toch niet zeggen dat we geen commentaar over het niveau mogen hebben Ronald , ja er zaten een paar goede modelbouwers bij , maar een groot gedeelte kwam niet verder dan wat geknutsel wat een beginner ook kan , prima als dat de bedoeling was , maar maak er dan geen competitie van met als ondertitel ( weet het niet meer letterlijk ) "de beste modelbouwers van Nederland ". Evan moet zich toch ook niet zo best gevoeld hebben , hij is gewend aan het allerhoogste niveau . En de keuze van het andere jurylid , tja , jammer , die lette op dingen die niets met modelbouw te maken hebben.

Maar nogmaals dat zijn onze persoonlijke meningen , en misschien kijken wij met een te streng oog . Hopelijk komt er een vervolg en wordt het niveau wat hoger, en gaan er geen teams door die toevallig een opdracht in de ogen van de jury beter uitgevoerd hebben en dat extra punt in de wacht slepen.

Hoop dat we even goede vrienden blijven  :cheesy:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Oh, mij maakt het niets uit. Ben er nu geen onderdeel meer van. Evan? Die heeft het met het allergrootste plezier gedaan en misschien zie je hem wel weer in S2.

Nogmaals, mij gaat het er meer om dat er vanuit de kant van ons serieuze modelbouwers veel te veel naar gekeken wordt als educatief programma, maar dat is het dus niet. Dat alleen wilde ik duidelijk maken.

Diep respect voor hen die meegedaan hebben, ik heb gezien hoe een zware slag dit was. Je mag er van vinden wat je wilt, als je denkt dat het niveau omhoog moet; meldt je gerust aan, ze zijn weer begonnen met ronselen. Je krijgt vast een aantal van hier mee die kunnen laten zien dat het beter kan! :cheesy: :smiley: Zal ik ze vast melden dat zij jullie aanmelding tegemoet kunnen zien?

 :laugh: :laugh: :laugh: Nee , want ik begin er niet aan , niet serieus genoeg , met die thema's en dingen die je moet gebruiken   :wink: , ik begrijp trouwens heel goed dat juist deze dingen moeten voor de amusementswaarde.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

hier nog een NEE
en idd die extra opdracht zou ik gelijk in de hoek gooien. :police:

te veel dingen die moeten, en geen tijd (en zin) om mezelf als vermaak op de TV te laten zien :evil:

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden