Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ik gebruik Chrome, maar als ik het bericht bekijk (edit) zie ik ook geen links naar afbeeldingen. Eerder nooit last van gehad, de foto van Ger kon ik ook gewoon zien.


JohnT

Citaat van: JohnT op januari 21, 2021, 09:41:54
Ik gebruik Chrome, maar als ik het bericht bekijk (edit) zie ik ook geen links naar afbeeldingen. Eerder nooit last van gehad, de foto van Ger kon ik ook gewoon zien.


JohnT

Andere foto's kun je wel zien in mijn berichten? Ik heb nog nooit iets veranderd aan mijn manier om ze te tonen, dus dat is wel raar.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou Jan, dit is een hoop werk hoor.
Maar lekker bezig nu.
Je kunt nu toch weinig of niets meer!!!
(Je hebt wel 'n gruwelijk mooie ruimte daar).
Hans, liefhebber On30 + H0

correctie, ruimtes.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: American op januari 21, 2021, 13:06:21
Nou Jan, dit is een hoop werk hoor.
Maar lekker bezig nu.
Je kunt nu toch weinig of niets meer!!!
(Je hebt wel 'n gruwelijk mooie ruimte daar).

Het geheel ziet er straks misschien niet wonderschoon uit maar het is helemaal van hout gemaakt dat ik toch nog had liggen ( en dus niet naar de bouwmarkt voor hoef ) en hij werkt . En tijd heb ik genoeg op het moment , hoef maar 2 of 3 dagen naar mijn werk per week.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Langzaam maar zeker komen we er wel.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

blijft dit enkelspoor?
en hoe kom je dan terug?
loop?

Ton
Erare humanum est

Nou, gewoon in z'n achteruit. 
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Schematische voorstelling van de Helix , rood is de helix die bestaat uit 7 omwentelingen . Groen is de onderste verdieping die om de Helix heen naar de onderste staging gaat vanuit beide richtingen. Boven gaat het zwarte zijspoor naar bovenste staging , en de Helix sluit aan op de bovenste verdieping alleen aan de linkerkant. Onder is er dus ook sprake van een Y. De staging yards  weet ik nog niet of ik die double ended maak , kost 2 keer zoveel wissels , maar zou het wel een echt rangeerterrein maken.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 21, 2021, 11:40:26
Citaat van: JohnT op januari 21, 2021, 09:41:54
Ik gebruik Chrome, maar als ik het bericht bekijk (edit) zie ik ook geen links naar afbeeldingen. Eerder nooit last van gehad, de foto van Ger kon ik ook gewoon zien.


JohnT

Andere foto's kun je wel zien in mijn berichten? Ik heb nog nooit iets veranderd aan mijn manier om ze te tonen, dus dat is wel raar.


Het ligt aan Chrome Jan. Deze blokkeert uit veiligheidsoverweging ingesloten afbeeldingen.

Nu uitzoeken hoe ik dit kan omzeilen.


JohnT

schiet goed op Jan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Helix is eindelijk klaar , nu nog uitzoeken waar de auto-reversers moeten komen. Met 3 verschillende locs getest en na een paar uurtjes frunniken en verstellen rijden ze allemaal omhoog en omlaag zonder haperingen of ontsporingen.







3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

mooi dat die het doet wat je wilde
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat zijn toch een boel meters rail op een klein plekkkie.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Het heeft wat tijd gekost Ger, maar dan heb je ook iets!!!
Goed gedaan.
Hans, liefhebber On30 + H0