Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ok bedankt voor het uitzoeken was mij nooit gelukt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik kan ff niet verder op een of ander manier is mijn roco maus de geest gegeven dus ik kan nu niet testen of alles goed rijdt ,hij bleef maar knipperen en daar kreeg ik hem niet van af heb hem een collega mee geven en bij hem deed die het zelfde .
Dus sparen voor iets nieuws en dan zien we weer verder heb nu ook niet niet zin om wat te doen omdat ik me veel zorgen maak om de gemeente ivm Claudia
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Daar heb je toch nog garantie op Ger, en je hebt de Digitrax spullen toch nog.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi jan .

Nee die had ik tweede hands gekocht en de digitaal heb ik al een paar jaar niet meer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, ben je misschien geholpen (voorlopig) met 'n complete set van Lokmaus van Roco?
Dat is de 1e versie.
Kun je daar voorlopig mee vooruit.
Hans, liefhebber On30 + H0

Bedankt voor het aanbod maar ik heb nog een analoog hier liggen ik kijk eens of die het trekt op mijn baan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kan je helemaal niets meer met de maus? Volgens mij kun je hem resetten naar fabrieksinstelling.


Menu, instellingen.



JohnT


De maus wel maar het hoofd kastje is stuk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 22, 2020, 11:12:37 #578 Last Edit: januari 22, 2020, 11:14:29 by JohnT
Kun je op de maus bij instellingen? Dan zou ik het toch proberen.

Instellingen
Reset alles


JohnT

Dat kan niet de maus krijgt geen voeding door d aat het witte kastje niks meer doet die is dood .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


een beetje werken aan de berg van de mine .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Rotsen zien er goed uit Ger .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dank jullie maar ik kan nu momenteel niks meer kopen alleen wat ik nog in huis heb en als dat op is is het op .
Dit komt omdat ik van wmo aanpassing van de woning krijg voor voor Claudia vandaag bij de advocaat geweest voor in hoger beroep te gaan.
Ik moet namelijk een aanbouw achter om maken dat Claudia alles gelijke vloer krijgt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf