Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat je nu heb is een barn dus moet er nog een residence bij met front portch voor de gebruikelijke schommelstoelen en een paar cylo's voor het voer.
Windmolen met pomp voor het water is ook essentieel.

Ton
Erare humanum est

Ziet er toch goed uit Ger, die windmolen ook een kleurtje en weatheren, een gravel pad naar de weg toe voor de auto , evt. een garage/schuur er bij , tractor, honden , katten , koeien , geiten en een varken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel langzaam word ik tevreden vanmorgen een poging gewacht om een stock loading ramp te maken heb er nu al twee nu de rest er om heen nog .
En met de boerderij komt nog een stal voor de koeien bij en een loods voor de voertuigen in te zetten




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo vannacht heb ik de rest van de farm in elkaar gezet en hij is nu wel kwa gebouwen klaar een stal voor de paarden en koeien en een opberg schuur voor de maschine in te zetten , alleen nu eens kijken hoe ik alles neer zet als ik naar het echte kijk staat het best wel kort op elkaar .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die twee stallingen zijn in verhouding met de barn en het woonhuis.wel heel erg groot.

Ton
Erare humanum est

Hoi Ton .

ik had op het net gekeken en zag ook dat in collorado grote bedrijven met een klein huis
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

O ongetwijfeld, maar jouw baan is zeg een samenvatting van de werkelijkheid.
passen die gebouwen wel in de compositie?

Ton
Erare humanum est

Als ik op de foto kijk heb jij gelijk maar als ik gewoon kijk valt het best mee .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op december 29, 2019, 16:36:18
Die twee stallingen zijn in verhouding met de barn en het woonhuis.wel heel erg groot.

Ton

Precies wat ik meteen dacht , barn is erg klein vergeleken met die stal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ok de barn groter zoeken of weg doen of ????
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nee , de barn klopt met het huis , die stal , kun je die kleiner maken, of lijkt ie soms ook wat groter door de foto.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nee kleiner maken kan niet maar ik zaal morgen eens een foto maken met wat verder af
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op december 29, 2019, 22:31:19 Nee , de barn klopt met het huis , die stal , kun je die kleiner maken, of lijkt ie soms ook wat groter door de foto.
Voor wat het waard is... Hier in de Flevopolder staan stallen, daar kunnen wel 4 huizen in, zo groot zijn ze.  :grin: Denk dat wat Ger hier nu laat zien, een aardig reëel beeld zien van wat in het echt ook te zien is. ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Heb in Canada gewoond , de barn was in de meeste gevallen ook de stal voor de koeien , namelijk de onderste verdieping van steen.  Iig werd het hooi bewaard in de barn en deze was echt in die tijd groter dan de stal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N