Website behouden ja of nee?

Gestart door JohnT, oktober 28, 2015, 09:24:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De website, het oude forum met daarin het naslag gedeelte plus wat oude artikelen op deze website worden nauwelijks bezocht maar vragen wel hun onderhoud. Naar mijn idee en dat van Jan is het niet meer interessant om de website in stand te houden. Graag jullie mening in deze.

Hoi John,

Er zit een potentieel misverstand in het verschil in vraagstelling tussen de onderwerp-regel en de vraag in de poll zelf.
Misschien even gelijktrekken?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Begrijp niet wat je bedoelt, de website is het deel met het oude forum ingesloten (wat zo traag werkte). Wat wij nu gebruiken is een forum, geen website.

JohnT

Snap ik hoor John, Ik reageerde alleen op de verschillende vraagstellingen: het onderwerp van dit draadje en de vraag van de poll verschillen, en dat kan verwarring veroorzaken bij het (niet goed) lezen.

Draadje: Website behouden?
Poll: Mag de website weg?

Dat zijn twee vragen waarbij je bij de één "nee" en bij de andere "ja" wilt antwoorden.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik persoonlijk zou het jammer vinden als dit weg gaat hier ,er word inderdaad weinig gepost hier de laatste tijd wat ik ook erg jammer vind .
En nu spreek ik voor me zelf wand een forum is voor vragen als je ergens mee zit en er zijn bijna geen Nederlands talig forum over onze hobby , ik heb een hoop kritiek gehad met wat ik gedaan heb en vaak heb ik ook gedacht ik stop er mee maar ik heb veel geleerd hier .

Dus ik zeg hier op JA.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, het forum verdwijnt niet maar de website die ervoor ligt..

Citaat van: milocomarty op oktober 28, 2015, 15:12:12
Ger, het forum verdwijnt niet maar de website die ervoor ligt..

Ik had het inderdaad ff niet goed door maar dat komt omdat ik nu op reserve loop ben nog niet naar bed geweest naar de nachtdienst sorry   jongens  :-[ :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is jammer als de geschiedenis van het forum verloren gaat.
Maar als bijna niemand het gebruikt is het onzin om het te behouden..
Ik zou de tips en tricks niet weggooien maar ergens hier plaatsen.

Ton
Erare humanum est

Imho is het werk wat John aan de voormalige website en forum heeft de moeite niet waard, zijn bijna wekelijkse updates en we krijgen zeer regelmatig waarschuwingen van fouten . Terwijl het bezoek bijna nihil is. Dus ik zeg dat het weg kan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Als het de moeite niet waard is, dan maar afsluiten. Wel jammer, heb er aardig wat ideetjes vandaan geplukt.  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Om de gulden middenweg te bewandelen heb ik de website ontdaan van alle ballast en de how-to artikelen laten staan. Tevens heb ik de website in een nieuwe simpele overzichtelijke jas gestoken.

Website.

JohnT

Van mij mag het weg.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn