even voorstellen in aanmeldformulier toevoegen.

Gestart door dutchbuilder, december 15, 2016, 21:55:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John, Jan is er een mogelijkheid om nieuwe aanmelders tijdens het aanmelden een hint te geven dat wij in dit forum het op prijs stellen dat men zich voorstelt.
Het is al menig keer fout gegaan en dat is toch geen fijne binnenkomer voor een nieuweling.

Ton

Erare humanum est

Heb net door het beheer systeem gekeken , als het bestaat dan kan ik het niet vinden, misschien kan John het wel vinden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Een mogelijkheid is om het in een "Nieuws" bericht te plaatsen, zie dutchroco.nl.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op december 16, 2016, 07:50:33
Een mogelijkheid is om het in een "Nieuws" bericht te plaatsen, zie dutchroco.nl.

Bij Dutchroco moet je een mailtje sturen om geregistreerd te worden , dat is sowieso veel anders dan bij ons.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: Janbouli op december 16, 2016, 08:18:02
Citaat van: Gerard Wassink op december 16, 2016, 07:50:33
Een mogelijkheid is om het in een "Nieuws" bericht te plaatsen, zie dutchroco.nl.

Bij Dutchroco moet je een mailtje sturen om geregistreerd te worden , dat is sowieso veel anders dan bij ons.

Daar gaat het niet om Jan, het gaat om de mogelijkheid om daar vrije tekst te plaatsen. Daar kun je ook vertellen dat we van nieuwe leden verwachten dat ze zich even netjes voorstellen...  ::)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op december 16, 2016, 10:23:30
Citaat van: Janbouli op december 16, 2016, 08:18:02
Citaat van: Gerard Wassink op december 16, 2016, 07:50:33
Een mogelijkheid is om het in een "Nieuws" bericht te plaatsen, zie dutchroco.nl.

Bij Dutchroco moet je een mailtje sturen om geregistreerd te worden , dat is sowieso veel anders dan bij ons.

Daar gaat het niet om Jan, het gaat om de mogelijkheid om daar vrije tekst te plaatsen. Daar kun je ook vertellen dat we van nieuwe leden verwachten dat ze zich even netjes voorstellen...  ::)

yep

Ton
Erare humanum est

Aangepast.

Een nieuwe gebruiker leest in de algemene voorwaarden dat het op prijs wordt gesteld dat men zich voorstelt.

Na registratie komt de nieuwe gebruiker daarvoor direct in het board even voorstellen.

JohnT