Narrow Gauge and Shortline Gazette

Gestart door gilpin43, juni 11, 2014, 19:53:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo,
Heeft iemand de mei/juni uitgave van de Gazette ontvangen, zo ja, dan is mijn exemplaar kennelijk zoek geraakt en anders moet ik nog maar wat langer wachten.

Alvast bedankt voor je reactie.
Groeten
Ron Ebregt

Ik heb hem al bijna 2weken in huis
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik heb de nieuwe MR ook nog niet en meestal is die er al in de eerste week.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Cor, bedankt voor je info, daarmee kon ik beter onderzoeken wat er aan de hand was. Die week was het hier namelijk nogal rommelig. Ikzelf had namelijk het weekend daarvoor wat achteraf een heftige allergische aanval gehad, met op hart-problemen lijkende verschijnselen en in de chaos daarna is de Gazette nog in het plastic bij de oude kranten geraakt.
Gelukkig vandaag gevonden, dus alles opgelost. Ook de cardioloog heeft weer groen licht gegeven, gewoon doorgaan....
Ron

jan. heb jij inmiddels de MR al ontvangen?

Citaat van: robboxxx op juni 22, 2014, 12:06:57
jan. heb jij inmiddels de MR al ontvangen?

Ik heb ze een mailtje gestuurd en ze zeiden dat het onderweg was en maandag hier zou moeten zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

oke want ik heb de mijne ook nog niet, vandaar.


Het is wel vaker een rommeltje bij de MR. Hier kwam laatst de juni editie pas 3 dagen na de bezorging van de juli editie.

Denk dat het eerder een rommeltje is bij de transporteur/post

trouwens... de juli editie heb ik nog niet

De juli editie heb ik nu toch al wel een weekje of twee binnen, ik heb wel een abonnement direct via de Modelrailroader dus ik kan me voorstellen dat het dan net iets sneller gaat dan via een Nederlandse importeur.

Nee ik heb ook een direct abonnement

Hi,

Is MR nog wel interessant voor een abo? Op diverse groups, vooral Narrow Gauge, wordt er nogal negatief over gedaan, zegt men: veel advertenties en niet veel nieuws.
Ik ben zelf vrij nieuw bij het Amerikaans gebeuren, dus vandaar mijn vraag.

Ron Ebregt
voorheen Swisstrak H0m meterspoor en nu 0n30 en bijna 0n2 amerikaans op 12mm rails (heb ik nog)

Ron, heb m lang gehad, ook als abo. Ben ermee gestopt, elk jaar hetzelfde riedeltje en inderdaad veel te veel reclame. Moet ook eerlijk zeggen dat het niveau van vroeger zeker niet meer gehaald wordt.
Koop alleen nog de MRP en GMR, verder als ik een speciale uitgave of boek nodig heb koop ik dat liever dan telkens hetzelfde te moeten lezen.

MR is dus zeker niet meer wat het een jaar of 10, 15 geleden was.

Ben er ook mee gestopt, wat ons probleem is denk ik is dat wij al zoveel kennis hebben opgedaan dat er in MR niet veel nieuws voor ons is te vinden.

Verder is internet ook een enorme bron van informatie en helemaal gratis.

Ik bedoel dat er in MR en mogelijk ook andere tijdschriften (weet ik niet heb ik niet) niet veel nieuws is te vinden wat je ook niet op het internet kunt vinden. Op het moment heb ik helemaal geen abonnement meer, heb dat bedrag ge?nvesteerd in een eigen website vind ik veel leuker.

JohnT