Live chat

Gestart door JohnT, september 18, 2012, 14:06:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 18, 2012, 14:06:52 Last Edit: september 18, 2012, 14:09:31 by JohnT
Voor de liefhebbers bij wijze van test heb ik een chatscript ge?nstalleerd. Het streven is om s'avonds tussen 19:30 en 20:30 aanwezig te zijn.

De link chatroom

Mogelijk is het wat of niet dan haal ik het zo weer weg. Bevalt het wel dan ga ik proberen het in het forum te integreren je zou dan met je bestaande account moeten kunnen inloggen, sterker nog dit zou automatisch moeten kunnen. Voor nu is het vrij toegankelijk.

JohnT

Net geprobeerd , volgens mij werkt het. Heb je wel eens de chat op nScale.net gezien John, gewoon een kleine blok boven het forum. Staat altijd aan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi jan, dit kan altijd nog, eerst maar is zien of er belangstelling voor is anders doe ik heel veel werk voor niks.

JohnT

Ik denk dat het alleen zal werken als er geen vaste tijden zijn, is er iemand dan is er iemand, gaat wel weer ten koste van waardevolle bouwtijd  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Leuk idee, maar ik betwijfel of het wat wordt. Op een site als BNLS zitten ontzettend veel leden en daar wordt hij amper gebruikt.  Op dit forum zijn meestal maar 1 of twee leden online. Niks negatiefs over dit forum btw, in mijn forum ranglijst staan jullie nog bovenaan.

(maar misschien is de wat "gemoedelijkere" sfeer op dit forum juist een plus voor de chat)

Groet,
Paul

Citaat van: Janbouli op september 18, 2012, 14:38:36
Ik denk dat het alleen zal werken als er geen vaste tijden zijn, is er iemand dan is er iemand, gaat wel weer ten koste van waardevolle bouwtijd  ;)

De chat staat ook altijd aan maar het is net als met treinen als je op tijd bent maak je goede kans dat je hem niet mis.

Nogmaals het is een experiment, inplaats van korte of zelfs bij korte berichtjes kun je nu ook kletsen met elkaar.

JohnT

En de chat bestaat nog steeds  :D
Jeroen

Jawel, maar als je het wil gebruiken is het misschien beter om wat af te spreken anders zit je er alleen.

Rondkijken kan altijd natuurlijk.

chat

JohnT

Ik heb er vanmiddag een paar uurtjes rond gehangen...  ;D
Beetje stom gekeken (ben ik goed in!)   ??? En wat "emoticons" bekeken...
Jeroen

Ik kom er niet in ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord dat je ook hier op het forum gebruikt.
Jeroen

Citaat van: Nuffield10/60 op maart 24, 2013, 20:47:04
inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord dat je ook hier op het forum gebruikt.

Doe ik maar helaas  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vreemd... Ik kan gewoon inloggen en kom dan in de chatrooms
Jeroen

op de pc kom ik er wel in en met mijn i pad helaas niet  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf