Forum gaat prima , maar jammer dat de website nu niet meer gebruikt word.

Gestart door Janbouli, augustus 08, 2012, 00:55:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Het forum gaat als een speer, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat we nu de rest van de mogelijkheden van de website helemaal niet meer gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Laatst nog effe bezocht maar de site is nog steeds zo traag als de bekende dikke s in een trechter. Weet niet of er iemand een ordinaire site site kan bouwen in een html oid die wel gewoon laad. Is nl wel jammer van de hoeveelheid info die er staat..

Citaat van: milocomarty op augustus 08, 2012, 01:00:43
Laatst nog effe bezocht maar de site is nog steeds zo traag als de bekende dikke s in een trechter. Weet niet of er iemand een ordinaire site site kan bouwen in een html oid die wel gewoon laad. Is nl wel jammer van de hoeveelheid info die er staat..

Ik zou het wel kunnen , maar er tijd voor vinden is iets anders. En het moet wel zo opgezet zijn dat iedereen aanvullingen kan maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Het probleem met de oude site is het forum wat voor de vertraging zorgt. Daarom hebben wij een forum apart opgestart.

Een mogelijkheid is een nieuwe website op te zetten maar dan zonder het forum. Is in een dag geregeld.

De nu ongebruikte website haal ik dan alle info uit op het forum na. Deze info komt dan in de nieuwe site. De oude site blijft dan over met alleen het forum. Dit voor de liefhebbers die toch terug willen kijken en de vertraging voor lief nemen.

JohnT

Goed idee John, en dank je als je het wilt uitvoeren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Het oude forum in de website is tijdelijk niet beschikbaar, dit krijgt een eigen plaats op onze website. De locatie van het oude forum wordt beschikbaar gesteld als alle gegevens zijn verhuisd!

JohnT