Facebook pagina

Gestart door cadeboer, januari 20, 2015, 06:14:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

https://www.facebook.com/groups/653760198079538/

Hoi Heren en Dames ik heb een facebook groep gemaakt voor de amerikaanse modelspoorders als je het leuk vind kun je jezelf toevoegen aan deze groep.

Casper de Boer

Dag Casper,

Ik wilde de Facebook pagina even bekijken door op jouw link te klikken en Facebook vertelde me dat ik door die actie ook gelijk lid was geworden. Dat vind ik niet zo netjes, zo'n keus maak ik liever zelf.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik had dat niet Gerard ik moet om de knop drukken om lid te worden maar heeft meneer zich ook voorgesteld hier ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 20, 2015, 10:20:45 #3 Last Edit: januari 20, 2015, 10:41:38 by dutchbuilder
Ik wens niets met Faceboek te maken te hebben en ook niet door anderen eraan toegevoegd te worden.
Mocht dat wel zo zijn , gelieve dit onmiddellijk terug te draaien.
Het was misschien een beter idee geweest om het eerst aan de leden van dit forum voor te leggen of wij dit wel een goed idee vinden.

Casper vertel eens wat over jezelf en wat jij doet met treinen.
Dat kun je hier doen..
https://www.amerikaanse-treinen.nl/forum/index.php/board,5.0.html

Ton


Erare humanum est

Ton! Als je geen Facebook hebt, zoals ik, kan je ook niet toegevoegd worden ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Helemaal met Ton eens!
Hans, liefhebber On30 + H0

Joop, Hans, er zijn allerlei sneaky manieren om toch op Facebook (social media) voor te komen zonder lid te zijn.
De meeste mensen hebben er geen idee van hoe gevaarlijk dit soort sites zijn.
Als je je hele ziel en zaligheid op het internet wil hebben moet hier vooral aan mee doen.
"iedereen" doet het, dus zal het wel goed zijn.
Zelfs de overheid doet er aan mee, maar die snappen het al jaren niet hoe gevaarlijk het internet en dit soort sites zijn.

Ton
Erare humanum est

Hi Ton,
Facebook, LinkedIn, Flickr en andere openbare sites zijn net zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Het klopt, het inbrekersgild houdt facebook bij omdat mensen de wereld in schreeuwen dat ze op vakantie zijn. Erger nog, adverteerders houden bij wat je er op schrijft zodat je regelamatig advertenties voorbij ziet komen om je te overtuigen om hun product te kopen. Sociale diensten kijken ernaar om te zien of je geen misbruik maakt van uitkeringen en als klap op de vuurpijl kan iemand je identiteit kapen en op dit soort platvorms net doen alsof ze jou zijn. Zelfs de Somalische piraten scren dit soort sites in hun zoektocht naar magelijke slachtoffers. Je zou de bazen de kost moeten geven die bij ziekmelding tog niet even facebook controleren om te zien of dit echt zo is. Doch om nu te zeggen dat het gevaarlijk is  ;D Gebruik het wijs zou ik zeggen en je hebt er ook lol aan.

Wat interesanter is, wie is Casper de Boer (hij heeft een facebook pagina trouwens) die, zols ik het zie, zomaar een bericht dumpt zonder zich even voor te stellen. Dat laaste stelt mij dan weer teleur van een gebruiker van social media. Het is namelijk een beetje niet sociaal zou ik zeggen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op januari 20, 2015, 12:44:53
...
Wat interesanter is, wie is Casper de Boer (hij heeft een facebook pagina trouwens) die, zols ik het zie, zomaar een bericht dumpt zonder zich even voor te stellen. Dat laaste stelt mij dan weer teleur van een gebruiker van social media. Het is namelijk een beetje niet sociaal zou ik zeggen.

hear, hear!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Citaat van: BvDoorn op januari 20, 2015, 12:44:53
Hi Ton,
Facebook, LinkedIn, Flickr en andere openbare sites zijn net zo gevaarlijk als je het zelf maakt. ......................................

Het zal wel een hobby deformatie van mij zijn maar in de radiowereld, vooral in de tijd dat ik met stoute zenders bezig was, gooide je ook niet alles over de band.
dat was vragen om problemen.
Der feind heurt mit.

Ton

Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 20, 2015, 13:31:52

Het zal wel een hobby deformatie van mij zijn maar in de radiowereld, vooral in de tijd dat ik met stoute zenders bezig was, gooide je ook niet alles over de band.
dat was vragen om problemen.
Der feind heurt mit.

Ton


ALU-hoedje?  :) ;) :D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop