Vraagje

Gestart door Joop_L, januari 05, 2015, 18:38:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ik bestel daar wel meer spul, heeft een erg groot assortiment ;)

ook ramen e.d. zoals tichy en grandt line
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Wel effe rekening houden met eventuele inklaring en BTW..

voor artikelen als voor model treinen hoeft alleen belasting te worden betaald.
belasting is wel over het totaal bedrag en de verzendkosten, tante post rekent voor deze service ongeveer 13 euro
afreken aan de (voor)deur

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Dat is niet helemaal correct Cor, gaat om het totaal bedrag inclusief verzendkosten..boven de 171 euro rekent de staat gewoon 21% BTW daaronder alleen de inklaring van 13 tot 17 euro afhankelijk van de transportfirma..

Citaat van: milocomarty op mei 16, 2015, 21:33:26
Dat is niet helemaal correct Cor, gaat om het totaal bedrag inclusief verzendkosten..boven de 171 euro rekent de staat gewoon 21% BTW daaronder alleen de inklaring van 13 tot 17 euro afhankelijk van de transportfirma..

dat schrijf ik toch ook "het bedrag +verzendkosten". ???

als je regelmatig wat uit de eu koopt word je boven de 25 a 30 euro er altijd uit gehaald om 21% af te rekenen
geen idee waar je 171 euro vandaan haalt maar mij laten ze boven de 30euro al belasting betalen

enige kans die je maakt om niks te betalen is als je erg weinig buiten de eu koopt, ik heb bijna altijd pech .

bij mij is het de post NL die het af levert, die rekent 13 euro, voor andere weet ik het niet

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Citaat van: Joop_L op januari 05, 2015, 18:38:12
In het "even voorstellen" topic had ik nog een L - baan, maar dat gaat gereduceerd worden tot  een baan van 60x220 i.v.m inboeten van ruimte voor een desktop pc waarop de kinderen hun werkstukken kunnen maken.

Nu zit ik te dubben over het al dan niet rond kunnen torren met m'n (toekomstige) materieel. Kunnen de loc's, railbussen en railtrucks door R-1 bogen of moet ik het rond rijden maar los laten en gewoon een soort van pendel baan maken?

Joop, als de boel ingetekend moet worden met Anyrail, drop a note.
Je hebt dan gelijk een bodoschappenlijstje (afhankelijk waar je op gaat rijden, Atlas, PECO, other)
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Hoi Dude,

Dankjewel voor het aanbod, maar ik heb mijn baantje al liggen, en getekend met Wintrack ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op januari 08, 2015, 16:26:50
Omdat de adviezen ter harte werden genomen over de minimale radius over de bogen heb ik vandaag even zitten stoeien in Wintrack.

Op de Site van Candt zag ik dit

Met die layout als voorbeeld voor mijn baantje, heb ik hier en daar er een beetje een eigen draai aan gegeven.
Benieuwd wat jullie er van vinden ;)

Zo ! dat is me nog eens een baan, goed man!
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Die is het niet geworden ;) Zal volgende week wel even een panorama foto maken van wat er nu ligt.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

We zijn bijna in het nieuwe jaar....waar blijven die foto's Joop.

Ton
Erare humanum est

Door drukte (werk-privé) zomer reces, motivatie gebrek en andere bezigheden die mijn aandacht vroegen, niet aan toe gekomen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.