Bevindingen nieuw forum

Gestart door JohnT, mei 08, 2012, 14:59:12

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Geachte bezoeker, u bevind zich op ons nieuwe forum. Vertel hier over uw bevindingen of idee?n met betrekking tot dit nieuwe forum. Indien mogelijk en wenselijk zullen wij aanpassingen doorvoeren om dit forum naar wens te laten functioneren.

Het team.

Zo ik ben eindelijk via chrome binnen. John, ik neem aan dat jij mij hebt uitgelogd. Bedankt!  ;)

Hoi,

Bevalt nu al beter.  ;D

Groetjes, Wim.


Vreem ik heb ook niks gedaan, ik was opeens uitgelogd. Het forum ziet er super uit. Maar wat is precies het verschil tussen de "salonwagen" en "general discussion"

Citaat van: CSX 6400 op mei 09, 2012, 07:54:11
Vreem ik heb ook niks gedaan, ik was opeens uitgelogd. Het forum ziet er super uit. Maar wat is precies het verschil tussen de "salonwagen" en "general discussion"

Je kunt de salonwagen beschouwen als ruimte waar je over andere trein gerelateerde onderwerpen kunt kletsen.

General discusion daarvan moet de titel nog van veranderd worden in Algemeen forum. Hier kun je zaken kwijt die je niet in andere forums kwijt kunt.

JohnT


Hi beheerders,

Complimenten over de nieuwe vorm van het forum.

Een verbeterpuntje wat mij betreft is de oranje kleur. Niet in alle lichtomstandigheden levert deze een voldoende contrast op voor mijn oude ogen, zeker daar waar de tekst niet bold is.

Is het in te stellen dat deze oranje tekstkleur wat donkerder wordt om het contrast te verhogen?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Link kleurtje bedoel je Gerard ? Die mag van mij ook veranderd worden in gewoon zwart ofzo. Je krijgt er toch een streep onder te staan als het een link is..


Citaat van: milocomarty op mei 09, 2012, 16:37:34
Link kleurtje bedoel je Gerard ?

Nope die niet alleen, maar ook de tekst in het board overzicht van topics. Zwart hoeft van mij niet, een beetje kleur is wel leuk, maar contrast ook!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nog even een vraag: willen jullie de tijdsaanduiding s.v.p. op 24-uurs zetten in plaats van de Angelsaksische am/pm aanduiding?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Het is even wennen maar het bevalt me wel :)

John, Jan, hoe zit het met de afdeling downloads?
Komt die nog of is dat in deze configuratie niet mogelijk.

volgende vraag is over het invoegen van afbeeldingen.
ik zie een icoontje, tweede rij links , als ik die aanklik krijg ik img/img te zien en voor de rest niets .
Hoe werkt dat?
En het zelfde geldt voor bijlagen en opties ,???

Ton
Erare humanum est

Als je op Bijlage en andere opties klikt kun je toch een afbeelding uploaden.
En tussen dat img , img zet je de url van een afbeelding.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N