Coen's H0n3 baan.

Gestart door coenvanhasselt, augustus 02, 2012, 00:27:34

« vorige - volgende »

Bedankt allen voor de reacties.

Even een snelle update.

Gisteravond nog wat gras gemaakt en ge-airbrushed om van de neonkleur af te komen. Het is lang niet zo mooi als van dat van Martin (de Grasmaster) maar ik ben er wel aardig tevreden over. Op de eerste foto is het nog niet ge-airbrushed en op de tweede foto wel. De foto's zijn 's avonds genomen dus de belichting is niet optimaal.

Groet,

Coen

Het verschil ziet er mooi uit misschien een idee voor mijn colorado river gedeelte
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gaat prima zo.

Ton
Erare humanum est

Hey Coen,

Ziet er allemaal leuk uit en ik zie dat het bouwen van Jordans je ook steeds beter af gaat, ziet er naar uit dat ie gespoten is ipv met de kwast.
En je baan ziet er ook goed uit, ik heb je baan gezien bij valkenburgse meer en toen was het nog kaal mooie vooruitgang geboekt ;D
DJ

Allen bedankt!

@DJdutch

Die Jordans zijn ontzettend leuk om te maken. Sinds ik een Dual action airbrush heb is het mijn favoriet schildergereedschap geworden. Ook zijn die Vallejo druppelflesjes een stuk fijner om mee te werken dan die potjes Humbrol of Revell.

Helemaal mee eens Coen, weatheren doe ik nog steeds met kwast en poeders maar ook veel basis werk met de airbrush.
Ook gebruik ik Vallejo het zijn gewoon schitterende kleuren en ze werken erg fijn in de airbrush.
Wat voor compressor heb je staan, ik ben begonnen met een membraan compressor maar die raakte te snel oververhit  :-\ dus heb nu een olie gekoelde
DJ

Nog een overzichtsfoto van de derde bak.

Heel mooi  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Coen,

Ziet er goed uit.

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi Coen,

Gaat als een speer, mooie bakken trouwens....toch jammer dat je fremo aansluiting hebt :-(
Is het nog gelukt met Goose?

Spreek je later,
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: easthouselumber op augustus 26, 2013, 21:17:18
Hoi Coen,

Gaat als een speer, mooie bakken trouwens....toch jammer dat je fremo aansluiting hebt :-(
Is het nog gelukt met Goose?

Spreek je later,
Jaap

Ha die Jaap,

Die fremo aansluiting komt nog wel eens  ;).
Die Goose deed het eerst weer geweldig, en toen ging de Tsunami stuk :(.
We zijn nu bezig om met Digitrax iets te regelen. Die willen de decoder wel vervangen voor een lege Tsunami.
Dan moeten we het geluid er zelf opzetten. Misschien wel een excuus om eens naar een Digitrax aansturing te kijken.

Groet,

Coen

Coen, zie mijn PM.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.