Voorstellen

Gestart door Joop_L, november 06, 2014, 19:29:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zal mij even voorstellen. Mijn naam is Joop, 45 lentes jong en nog zonder modelspoorbaan(tje)

Ik lees op op dit forum mee om te leren van en te zien hoe men de zaken aanpakt op gebied van huizen/panden bouwen en natuurlijk ook baanbouw.

De keus is lastig. Heb 2 digitale roco startsets, maar eigenlijk vind ik heel stiekem ON30 ook heel leuk. En na het volgen van deze baan op beneluxspoor en het lezen over de bouw op dit forum van deze baan maakt het de keus niet makkelijker op. (of misschien wel ;))

Ik zal dus voornamelijk lezen en de kunsten afkijken. Als ik begin met bouwen zal ik hier op dit forum daar wel over gaan berichten.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Welkom Joop_L ik ben benieuwd waar je interesse naar uit gaan  ;) en vooral veel plezier hier
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Joop , en niet te lang wachten met zelf bouwen  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hey Joop, welkom.....bekend baantje trouwens  ;) ;D

Thanks All :)

Ger: Heb zo links en rechts al zitten koekeloeren. Dorpje, stationnetje, watertje en een Shaw Mill. Ik heb vandaag op Youtube een paar leuke filmpjes gezien waar ik wel oren naar heb. Moet alleen even kijken of het allemaal past, m'n ruimte is aardig beperkt. L vorm van 2.20 mtr x 2.20 mtr x 1.00 mtr.

Jan: Eerst zeker weten dan kopen en bouwen. Ik heb nog niks aan materieel in ON30, en weet nog niet precies welke rails ik moet gaan gebruiken. Zit te denken aan Peco code 100.

Martin: Joh  ;D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Dag Joop,

Welkom op dit forum. Veel leesplezier!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dank je Gerard.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Met zo'n beperkte ruimte weet ik een veel mooiere schaal Joop  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Iets met N zeker?  ;D Heb ik gehad, maar de oogjes worden iets wat minder.  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op november 06, 2014, 21:03:08
Iets met N zeker?  ;D Heb ik gehad, maar de oogjes worden iets wat minder.  ;)

daar hebben we brillen voor en als dat niet helpt VERGROOTGLAS  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tja daar heb ik een bevriende opticien een leesbril van een zonnebril montuur laten maken.  Maar je hebt wel een beetje gelijk , daarom ben ik met mijn 54 lentes al H0 spullen aan het verzamelen  ;) Die komen over een jaar of 15 aan de beurt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

@Ger: Klopt! Maar de keus is dus in ieder geval niet op N-spoor gevallen. Of H0 of On30  ;) Dan maar wat concessies doen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Welkom Joop.
Mijn 0n30 baan is ook niet groter dan 2x3m en dan nog langs de muren.
Ik ben de hoogte ingegaan met drie aparte niveau's.

Ton
Erare humanum est

november 06, 2014, 22:55:54 #13 Last Edit: november 06, 2014, 23:23:47 by usronald
Welkom Joop, en je ziet; genoeg 0N30'ers (inclusief mijzelf ;) )

Welkom Joop,

Je hebt in inder geval al een goed gevoel voor de juiste baantjes en de schaal  ;)
In On30 kan je ook hele leuke  kleine baantjes maken.
groeten John LC

www.lostcreek.nl