Vraagje big boy

Gestart door ger deguelle, september 24, 2014, 15:53:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/modeltreinen-n-spoor/m849938668-rivarossi-big-boy.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr


Hoi ik heb een vraag is deze loc om te bouwen naar dcc ,ik wil deze meschien kopen als ik mijn ps 3 heb verkocht
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Alles is om te bouwen naar DCC.... alleen vraagt de ene loc meer werk dan de andere. Als dit nog een ouder type is is de ombouw wel veel meer werk als dat je een DCC voorbereide loc hebt.

De Rivarossi is wel goedkoop ;)

Het is wel een van de mooiste Loco?s die er ooit gereden hebben.
Zeer imposant!
Ger, gewoon doen, er zijn best ?n paar jongens op het Forum die dat voor jou willen doen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dat weet ik wel maar dan moet ik eerst de ps3 verkocht hebben  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, wat bedoel je met ps3.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op september 24, 2014, 19:28:20
Ger, wat bedoel je met ps3.


PlayStation 3 Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ok?.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op september 24, 2014, 19:10:59

Ger, gewoon doen, er zijn best ?n paar jongens op het Forum die dat voor jou willen doen.

Ik niet.... nooit meer een Rivarossi. Ze noemen het niet voor niets Rivarotzooi  :) ;)

Ger hier heb je in het Engels een review van Spookshow

http://www.spookshow.net/bigboy.html

Het komt er op neer dat het er erg mooi uit ziet maar de motor en het rijden zijn niet geweldig. Een en ander is ook nog afhankelijk van het bouw jaar.

Ik zelf zou dan liever nog wat sparen en hopen dat Athearn nog een keer met de Big Boy komt , of er 1 van ebay of zo kopen. Ja die zijn ongeveer 2 keer zo duur maar hebben dan wel een Tsunami geluidsdecoder erin en rijden prima.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

En vergis je niet die 200 euri is de beginprijs.
Je moet bieden.

Ton

Erare humanum est

Ze kunnen zomaar richting 500 dollar gaan..... :(

Ok mannen ik weet genoeg hartelijk dank
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf