KATO layout

Gestart door Dude, september 05, 2014, 23:12:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 05, 2014, 23:12:35 Last Edit: september 26, 2014, 22:36:16 by Dude
Deze winter wil ik een KATO baan bouwen omdat ik ballasten waardeloos vind. Ik had al eens een timesvaer baantje gemaakt van picollo rails maar daar loopt amerikaans spul niet echt lekker overheen. Vooral wissels is een ramp. Met peco geen last, maar dat ballasten  >:D :-\

Op een beurs een begindoss KATO gekocht en het spul rijdt super, geen storingen, geen gedoe (klik en klaar) en de wissels zijn Japanse degelijkheid
In Anyrail 5 een railplan gemaakt (supereenvoudig) en het bij bevriende trein lovers tegen het licht gehouden. Ik denk dat het er goed uit ziet
Kan rondrijden in beide richtingen, rangeren en veel goederenwerk kwijt.

Heb hem aangepast (te weinig lengte voor de hoogte) hier is de aangepaste versie

Wat vinden jullie d'r van?

Ben benieuwd
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Zeker weten dat er USA scenery omheen komt  ???

Scherpe bochies daar onderin bij de Turntable.
Gaat dat lukken?
Hans, liefhebber On30 + H0

Ook Kato Unitrak ballast je als je het er een beetje echt wilt uit laten zien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: American op september 06, 2014, 00:27:37
Scherpe bochies daar onderin bij de Turntable.
Gaat dat lukken?

Ik ga er van uit van wel, alles is standaard en ik geloof niet dat KATO iets op de markt zet wat niet werkt
En anders kan ik d'r nog een bochtje en rechts stukje tussen proppen  :P
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

september 06, 2014, 13:52:41 #5 Last Edit: september 16, 2014, 21:21:04 by Dude
Citaat van: milocomarty op september 05, 2014, 23:14:20
Zeker weten dat er USA scenery omheen komt  ???

Yep, you betya! zo de voormalige gouvener van Alaska zeggen
Most of it zal scratchbuild worden en de baan is van twee kanten bereikbaar. Ik maar er een paneel tussen over de gehele lengte circa 16 cm hoog, het heet geloof ik split scenery
Voordeel: de kans dat je huisjes eraf stoot wordt kleiner en ik kan aan beide zijden een bergwand ertegen aan maken
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

september 07, 2014, 10:21:27 #6 Last Edit: september 07, 2014, 10:23:41 by J J H S
Lekker hellingkje om naar +50 te komen. Tandradrails?

Anders vergeet dat maar met max 3 % stijging.

En ik heb het nog maar 7 september   ;D 8)
Over.

Jeroen

JJHS

FF kijken, heb het aangepast, nu moet het zeker lukken  :P
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's