Martin's geknoei met groen..

Gestart door milocomarty, juli 08, 2012, 23:32:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thnx, nog effe een paar kleine probleempjes oplossen...

Aan het onderstaande verhaal te merken, heb ik zeker ook interesse!




Ik had de eer wat HO Graszels van Martin te testen.
Martins foto's spreken volledig de waarheid. Het ziet er super uit.




Het pakketje was goed aangekomen. Helaas zag de bovenste mat (met de lange vezels) eruit alsof er een windhoos voorbij was gekomen. Door het vervoer waren alle vezels platgedrukt. Het zat allemaal goed vast dus een beetje tegen de richting in aaien zorgde ervoor dat de ergste schade werd herstelt. Overigens is dit gras (met de lange vezels) wel erg hoog voor HO. De vezels komen tot halverwege de T-ford. Bij dit gras zie je echter wel dat de vezels en het strooisel mooie laagjes vormen die zeer realischtisch overkomen. 
De twee matten met korte vezels waren schadeloos overgekomen en zien er ook zeer goed uit. De kleine polletjes zijn zeer goed getroffen. Ik heb al snel de neiging veel te grote pollen te gebruiken. En ook die openplekken doen zeer realistisch aan. Het verwerken gaat lekker je kunt er redelijk netjes een bepaalde vorm mee scheuren. Dit scheuren gaat aan de randen nogal taai maar even een klein sneetje met een schaar maken en ook dat is opgelost.
Als ik jouw scenery foto's op het forum vergelijk met die van mij, valt het altijd op dat mijn gras veel feller is. Ik was dus enigsinds bezorgt of dit gras wel bij mijn baan paste. Dat blijkt gelukkig het geval te zijn, sterker nog, de kleurschakeringen zijn onder de TL-buis van mijn baan bijna hetzelfde. Op mij proefstukje heb ik eerst wat seenjes van een mat gescheurd en deze opgeplakt en vervolgens er met mijn eigen scenerytechniek (gedeeltelijk) overheen gewalst om het een mooi geheel te maken.

Mijn keuze als ik de matten vergelijk met eentje van Busch? ... Even denken ... Ik vind die van jouw toch mooier  8) Geintje natuurlijk. Deze matten zijn verreweg de mooiste die ik gezien heb ze zijn van een heel ander kaliber dan die van grote fabrikanten als Bush. Daar ben ik best bereid voor wat meer voor te betalen. Ik zou zeggen ga zo door!


Groet,
Paul

Naiz Paul, very naizzzzzzzz. Enneh bedankt voor de lovende recensie, werk wat aan een site op dit moment en denk er toch echt aan om er mee bezig te gaan. Wil een service opzetten waarbij de klant foto's kan sturen van dit wil ik graag hebben en dan echt "maatwerk" te produceren. Daarnaast een aantal "standaard" matten, maar ja omdat ze met het handje gemaakt worden zijn ze eigenlijk nooit standaard. Al wel reeds een E-mail adres aangemaakt. Had de domeinnaam nog en ga dit onder m'n eigen naam doen. Tevens ook voor maatwerk in tafels en modules en uiteraard voor de "liefhebber" de complete baan. Voor dat laatste zal ik me dan wel op de duitse markt moeten gaan richten. Eventuele informatie dus via info[at]martinwelberg.nl  ;)

Als dit indruist tegen de forumregels wil ik eventueel wel in overleg...

Waarom zou dit indruisen tegen forumregels? Als je die site op wilt zetten moet dat voor ons toch geen probleem zijn? Het zou anders worden als je in de rubriek te koop commercieel gaat handelen, dat zou ons te ver gaan.

JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 29, 2013, 09:12:31
Waarom zou dit indruisen tegen forumregels?

Tsja, gelukkig is het hier BNLS niet! :-X
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Vandaar wel een beetje de vraag, het is uiteindelijk wel een beetje een commerciele uiting..

Heb er eigenlijk geen probleem mee zo lang het mensen/bedrijfjes betreft die ook buiten die commerciele uitingen actief deelnemen aan het forum zoals jij bijvoorbeeld doet. Zou het anders vinden als iemand alleen naar het forum kwam om reclame te maken.

Bij Kitforums hebben ze zelfs een gedeelte wat Forumpartners heet en waar allemaal kleien bedrijfjes hun nieuwigheden aankondigen , maar tegelijkertijd hun kennis overdragen en actief deelnemen aan de rest van het forum.

Stel dat bedrijf D hun nieuwe decoders aankondigden hier en tegelijkertijd een how-to gaven om die te installeren en ook actief deelnamen op het forum bijvoorbeeld door vragen over DCC te beantwoorden , geweldig toch.

Vooralsnog ben jij de eerste Martin en zou je het misschien onder Te Koop aan kunnen kondigen , maar als er meer zouden volgen zouden we ook Partners van het forum kunnen opzetten met voor ieder deelnemer een eigen topic.

Op Kitforums ziet dat er zo uit http://kitforums.com/viewforum.php?f=8&sid=fa240012612ade4cf0909cbea0042fc9
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zou daar geen problemen mee hebben Jan, en het mag van mij op jaarbasis ook wel wat kosten. Denk niet dat het een superhandel wordt maar ja daar doe ik het eigenlijk ook niet voor. Heb geen idee hoe mensen er verder tegen aan kijken..Zal misschien idd voor het eerst me maar 's profileren in de te koop topic..

Denk dat wij er even serieus naar moeten kijken om misverstanden te voorkomen en een ieder weet wat wel en niet kan.

Zelf denk ik aan een kleine vergoeding c,q donatie voor commerci?le activiteiten zoals Martin ook al aangeeft. Hiermee zijn wij als forum ook geholpen.

JohnT

Effe wat met beukenhaagjes aan 't knoeien voor een vriend....H0








Mooie matjes, Martin.
Ik ga ze bij jou ook beslist bestellen.
Ik houd het in de gaten.
Hans, liefhebber On30 + H0